Jaques
Forum veteraan
Dank je PeterProficiat, Koos. Een schitterende Victory waar je heel erg trots op mag zijn. Het is een imposante verschijning, zo volledig onder zeil.
Gr. Peter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je PeterProficiat, Koos. Een schitterende Victory waar je heel erg trots op mag zijn. Het is een imposante verschijning, zo volledig onder zeil.
Gr. Peter
Peter, volgens mij word deze zo'n 15 cm korter, maar de snebbe zit er nog niet op dus vandaar dat hij nog zo klein lijktDe SotS zal toch ongeveer even groot worden vermoed ik?
Dat klopt vrij aardig Koos, de eigenlijke maten zijn als je ze precies naar het voorbeeld van de bouwbeschrijvingen bouwt; Victory = 125 cm lang en de Sovereign = 108 cm langPeter, volgens mij word deze zo'n 15 cm korter, maar de snebbe zit er nog niet op dus vandaar dat hij nog zo klein lijkt![]()
Peter, volgens mij word deze zo'n 15 cm korter, maar de snebbe zit er nog niet op dus vandaar dat hij nog zo klein lijkt![]()
Dat klopt vrij aardig Koos, de eigenlijke maten zijn als je ze precies naar het voorbeeld van de bouwbeschrijvingen bouwt; Victory = 125 cm lang en de Sovereign = 108 cm lang
Voila, ik zat in de buurtDat klopt vrij aardig Koos,
Ach beter laat dan nooit Eric, bedankt voor de complimentenGefeliciteerd Koos! Zie nu pas dat je Vic afgerond is. Echt knap gedaan en respect dat je ondanks al dat repeterende werk (al die kanonnen, al die luiken, etc) het keurig volbracht hebt!
Dank je SjorsGefeliciteerd.
Dat is een heel mooi model geworden . En ook heel wat werk verricht er aan.
Ik denk dat dat afhangt van je instellingen, ik zit op precies 100 pagina's voor hetzelfde verslag.Precies 110 paginas dit verslag Koos....
Oeps.. typefoutje 100 inderdaadIk denk dat dat afhangt van je instellingen, ik zit op precies 100 pagina's voor hetzelfde verslag.
Mooi gedaan overigens.
Dank je JinnyMooi gedaan overigens.
Dat klopt Hans, 100 pagina's en meer dan 100.000 views, das toch een respectabel aantal dacht ik zo ...Oeps.. 100 inderdaad
Klopt Koos onze aandacht was even op ons project in Voorthuizen wat ietsie moest worden opgeknapt.Dank je Jinny
Dat klopt Hans, 100 pagina's en meer dan 100.000 views, das toch een respectabel aantal dacht ik zo ...
Ik ben blij dat je er ook weer bij bent. we hebben je lang moeten missen.....
We hebben daar inderdaad een vakantiechaletje gekocht waar we op dit moment veel zijn. In de toekomst maar kijken of we daar een klein scheepje kunnen maken. Net als jij het op de camping doetVoorthuizen??? Ga je verhuizen dan??
Waar een wil is, is een weg HansIn de toekomst maar kijken of we daar een klein scheepje kunnen maken. Net als jij het op de camping doet![]()