Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Dit is uiteraard niet de bedoeling daar om zo over de paden etc. te vliegen/scheuren.
Je brengt daar mee onze vliegplek in gevaar

Weer wat goede tips vandaag op het veld gehad. Naza zit nu muurvast en recht. De gps is nu omgedraaid en Ik zag dat de afstand instellingen ook niet helemaal klopten. Straks nog even testen op het veld.
Heren, bedankt voor de nuttige tips. Zo zie je, ik ben nog echt een beginneling maar dit leer ik graag.en Kostas, jouw aanbod neem ik heel graag aan

Dit is uiteraard niet de bedoeling daar om zo over de paden etc. te vliegen/scheuren.
Je brengt daar mee onze vliegplek in gevaar

"Zo over de paden" valt reuze mee joh [emoji1]. Was niet druk en zag er geen gevaar in omdat Goser aangaf of er iemand liep. Juist leuk om die paden te volgen en beetje scherp te blijven. Volgende x zal ik t minderen als dat gewenst is bij meerdere mensen.

Klopt...waaide als de ziekte en minder mensen als de keren voor ik hier vloog,maar wil jullie plek niet in gevaar brengen excuses...:-(

Toch nog even gevlogen , al viel het niet mee met de quad.
Ik ga hem toch weer proberen bij goed weer.
De bluetooth module op de naze werkt geweldig. Echt handig voor op het veld :D

Groet van ed

Dat kan wel zijn, maar er wordt vanuit het rijtje huizen meegekeken en er is één iemand die daar klaagt, en er is al een klacht dus van daar.

"Zo over de paden" valt reuze mee joh [emoji1]. Was niet druk en zag er geen gevaar in omdat Goser aangaf of er iemand liep. Juist leuk om die paden te volgen en beetje scherp te blijven. Volgende x zal ik t minderen als dat gewenst is bij meerdere mensen.

Geheel mijn schuld...wist niet dat het zoveel problemen zou op leveren om over de parking te vliegen,net als Ruben zegt was het juist fijn de paden als leidraad te gebruiken fpv vliegend...:-(

Geheel mijn schuld...wist niet dat het zoveel problemen zou op leveren om over de parking te vliegen,net als Ruben zegt was het juist fijn de paden als leidraad te gebruiken fpv vliegend...:-(

Als we het van te voren wisten hadden we er rekening mee gehouden. Voor volgende keer [emoji6]

ik heb esc's gezien met simonk.
vraag is of een bec van 1amp voldoende is voor een quad?
wat denken jullie?

gr. van ed

Dus het kan wel? Mijn verlichting loopt direct op de lipo. Mmm heb wel mooie esc's gezien met simonk erop...
Ik ben vliegtuig gew'end, en dan had je meestal minimaal 3 amp.
Bedankt

1 Amp is in principe genoeg, maar wanneer je met 2 Amp kan vinden is iets betrouwbaarder, mogelijk ook voor je warmte.
Hoeveel Amp zijn de ESC's
Of heb je een linkje

oke, is al voor elkaar... effe paar dagen wachten.

Ik heb rapid esc's gezien op MP
Niew ZTW 12amp 1
amp bec.
Het leek me wel wat :p

Beetje aan het klooten met de tablet...

Laatst bewerkt:
Back