Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Het gaat van kwaad naar erger...als wij elkaar al gaan betuttellen met wat wel en niet kan :(
Zou zo jammer zijn als wij ons plezier niet meer kunnen beleven op dat mooie veldje...voorlopig is het weer ruk en is de griep hier in huis pfff

Het gaat van kwaad naar erger...als wij elkaar al gaan betuttellen met wat wel en niet kan :(
Zou zo jammer zijn als wij ons plezier niet meer kunnen beleven op dat mooie veldje...voorlopig is het weer ruk en is de griep hier in huis pfff

Ik betuttel niets, zal mij allemaal worst wezen.
Ik zeik wel thuis.

Je moet er nodig even tussenuit Marvin, klinkt allemaal een beetje depri.

Yep.
In Dordrecht vliegt nog een enkele brandstof kist, de rest allemaal elektro.
Geluidsmetingen, ook voor elektro en registratie in een logboek.
Elektro mag niet meer geluid maken dan 73 db.
Beperking aantal vlieguren.
Beperking te vliegen afstand.
Bijhouden van een logboek van wie er vliegt en wanneer.
Benodigd sanitair (urinoir).
En nog wat zaken.
Jullie hadden tot op heden geluk dat men het oogluikend heeft toegestaan maar daar kan een einde aankomen.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik het geen geschikte plek vind voor helikopters.

Er zijn nu eenmaal regels.
Mijn vrouw doet aan boogschieten, die mag ook niet even oefenen in een park.
Ze moet naar een club.

Hey Ben,

ik woon zelf ook in Dordrecht en ik vroeg me af de vliegclub in onze stad nog steeds wordt gebruikt en of ik een keer langs kan komen met mijn quad.

Staat op de site van ze Jaginder...

Sportvelden Schenkeldijk .

Op de N3, de randweg van Dordrecht, neemt u de afslag "Wijk 8".
Na de afslag rijdt u rechtdoor. U bent dan op de Copernicusweg. Op de rotonde rijdt u rechtdoor, de Copernicusweg vervolgend.
Aan het einde van deze weg is een tweede rotonde; ook hier rijdt u weer rechtdoor,
Een fietspad gaat hier op de dijk verder, met de auto rijdt u onderdijks
. Op het punt, dat deze onderdijkse rijweg weer de dijk op gaat, slaat u rechtsaf, opnieuwe naar beneden.
Neem de eerstvolgende afslag links, en tussen de overige sportvelden door rijdt u alsmaar rechtdoor. Aan het eind staat u voor ons veld.

Regelgeving betekent voor mij dus een brevet en vergunning halen als ik met de hexa van 4.6 kg de lucht in wil, uitgezonderd bij een vliegvereniging.

Jan, als je de kosten ziet die het behalen van een brevet en het keuren van je toestel gaat kosten, kun je beter een caravan kopen en naar een land toerijden waar het wel mag.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Ah mogelijk nieuwe regelgeving per 15 juli....
En nog steeds krijg ik geen mail wanneer er iets geplaatst wordt *&^%^###$^%*$#

Back