P plompjan 8 mei 2015 #7.541 Uiteraard levend Peter. Kom weer als ik tijd heb en het weer meezit uiteraard. Als de kosten inderdaad zo hoog zijn dan misschien toch op dieet.
Uiteraard levend Peter. Kom weer als ik tijd heb en het weer meezit uiteraard. Als de kosten inderdaad zo hoog zijn dan misschien toch op dieet.
probaco 8 mei 2015 #7.542 Maar gaatjes hier en daar boren... wat carbon hier en daar... kleinere lipo... en tadaaa
Goser 8 mei 2015 #7.543 Zo...weer een paar rondjes ijsbaan gedaan vanavond ...was weer gezellig mannen!
lucbis01 8 mei 2015 #7.548 Is niet rot bedoeld hoor zat net nog een filmpje van 2 weken geleden te kijken ik stuiter hem gewoon 10 meter voor mijn mat in het gras. Ik land helemaal niet netjes[emoji12]
Is niet rot bedoeld hoor zat net nog een filmpje van 2 weken geleden te kijken ik stuiter hem gewoon 10 meter voor mijn mat in het gras. Ik land helemaal niet netjes[emoji12]
denof 9 mei 2015 #7.551 ik ben een beetje aan het orienteren voor een zender set... ik wil een zender ontvanger met een range groter dan 500mtr.... ik heb de turngy tgy-I6 gezien met een standaard ontvanger tot 500 mtr... en met een andere optie ontvanger tgy-Ia10. krijg je een bereik >1500 mtr... hebben jullie nog andere opties als complete sets met bereik hoger dan 500 mtr? groet van ed
ik ben een beetje aan het orienteren voor een zender set... ik wil een zender ontvanger met een range groter dan 500mtr.... ik heb de turngy tgy-I6 gezien met een standaard ontvanger tot 500 mtr... en met een andere optie ontvanger tgy-Ia10. krijg je een bereik >1500 mtr... hebben jullie nog andere opties als complete sets met bereik hoger dan 500 mtr? groet van ed
Rase 10 mei 2015 #7.552 Taranis. Maar die is wel wat prijziger. En als het helemaal gek wilt doen, dan is er: - Chinalink - Dragonlink - EzUHF - LRS 433 Laatst bewerkt: 10 mei 2015
Taranis. Maar die is wel wat prijziger. En als het helemaal gek wilt doen, dan is er: - Chinalink - Dragonlink - EzUHF - LRS 433
denof 10 mei 2015 #7.553 Ik heb het merk radiolink gezien, de at9. Heeft bereik van 900mtr boven de grond. En 1.5 km hoger vliegend... Denk dat die wel een optie is.
Ik heb het merk radiolink gezien, de at9. Heeft bereik van 900mtr boven de grond. En 1.5 km hoger vliegend... Denk dat die wel een optie is.
denof 10 mei 2015 #7.555 Wel, ik merk weleens signaal verlies op grotere afstand lager bij de grond... Soms al rond 300mtr. Dan heb ik nog volop video signaal en kraak helder. Ik wil meer zekerheid en een zender die wat verder komt. Zal vast een zekeerder gevoel geven daar ík geen gps vlieg.
Wel, ik merk weleens signaal verlies op grotere afstand lager bij de grond... Soms al rond 300mtr. Dan heb ik nog volop video signaal en kraak helder. Ik wil meer zekerheid en een zender die wat verder komt. Zal vast een zekeerder gevoel geven daar ík geen gps vlieg.
Evert C. 11 mei 2015 #7.557 Ff kijken op zijn website, daar staat alles. verhuisd naar Barendrecht. Verzonden vanaf mijn mobiel.