Hallo jongens,
Hier ben ik ook weer eens "De oprichter van dit topic" , heb weer wat leuke hebbedingetjes aangeschaft zoals de Yuneec Q500+ Typhoon met 16mp 4k camera en inclusief diverse accessoires, ik ben echt superblij met de Q500+, echt een superdrone met schitterende afstandsbediening waar het beeld wat de camera waarneemt via wifi direct op het Android scherm word weergegeven, er worden ook telemetrie waarden op het scherm weergegeven zoals, hoogte,snelheid, afstand, volts van de drone,satellieten van de drone en van de afstandsbediening (deze werkt als grondstation), bij elkaar vliegt de Q500+ met 30 satellieten, ook worden de lengte en breedte graad op het scherm getoond, verder zitten er 2 lipo's bij,deze zijn 3s 6400mah per lipo vliegt de Q500+ zo'n 25 minuten op een lipo,de werken heel handig met een schuif/klik systeem dus geen gedoe met stekkers. Verder heb ik afstanden van 500 meter gehaald zonder wegvallen van het beeld,verder ben ik nog niet gegaan. Het besturen van de Q500+ is kinderspel en je hebt er ook leuke dingen zoals follow me en look at me,de drone zal je overal volgen en z'n camera op je gericht houden , verder is het hele zooitje stevig verpakt in een mooie stevige koffer.
wie de Q500+ eens wil zien moet maar eens het veld komen in Hendrik-Ido-Ambacht.
De Q500+ is overigens een geupgrade versie van de gewone Q500 Thyphoon.
Verder heb ik ook nog een BixlerII aangeschaft waar ik ook zeer tevreden over ben,uitstekende vliegeigenschappen en zeer makkelijk te vliegen, dit vliegtuig zweeft zo goed dat ik laatst op een wat warme dag 40 minuten heb gezweefd met maar 4X stijgen,hij is erg gevoelig voor thermiek dit maakt het tot een van m'n meest favoriete vliegtuigen.
Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte,morgen 06/06 wordt er weer gevlogen dus misschien tot morgen.
Groetjes van Martin.