Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Daar heb je misschien een punt, zal zo eens naar boven lopen en het daar eens proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je de weg kwijt Evert of heb je zo'n gigantische trap.... 1,5 dag doen over om ff naar boven te stiefelen..... Hahahahaha...

Ben je de weg kwijt Evert of heb je zo'n gigantische trap.... 1,5 dag doen over om ff naar boven te stiefelen..... Hahahahaha...

Ik kwam op weg naar boven iets belangrijks tegen, het had met een kroonkurk te maken.
Inderdaad, niet direct open te klikken. Via Tapatalk dus wel.

Mn quadje doet het eindelijk weer lekkerrrrrrr..... stuurt nu beter als voorheen.
Ga voorlopig niet updaten naar 1.9.0. De "oude" 1.8.1 met pidcontroller 2 bevalt goed na deze paar testvluchten.

Morgen aardig weer geloof ik dus ga ik met de Q500 naar het veld, vandaag nog even aan de laptop gehangen en de hoogte limiet van 250 meter naar 300+ geprogrammeerd.
Ik weet nog geen tijd, ik ga als de wind het rustigst is.

Groetjes van Martin.

Hoi jordy,
ik lig ook niet in het ziekenhuis en m'n rib is niet gekneusd maar zo goed als gebroken, hij zit nog net met een stukje aan elkaar, het is een week geleden al gebeurd, maar ik heb vannacht verkeerd gelegen waarschijnlijk en is hij wat verschoven en dat deed behoorlijk pijn.

Gr,Martin.

Leuk joh zo'n poortje.... 4 props vernaggelt... Maar wel vreselijk gaaf... Volgende keer alleen bij zeer weinig wind. Wind was oorzaak van 2 crashes.

Gaat met 1 ibuprofen en 1 paracetamolletje wel aardig, maar moet wel even wat rustiger aan doen,maar das moeilijk maarja, het moet maar.

Heb gisteren rond 16:00 nog even 2 mooie vluchten gemaakt, een daarvan kwam een Cessna 172 voorbij vliegen,deze gaat vandaag nog naar YouTube, het is alleen zo jammer dat mijn laptop al wat oouder is en deze video's niet kan afspelen en dan met Windows movie maker moet ik dan de video's maken en dan YouTube die maakt er een nog mindere kwaliteit van helaas, dus het wordt tijd dat ik een andere laptop aanschaf, maarja ik moet het er nog effe mee doen,eerst een Dominator bril en de Blade mach 25 fpv mini racer.
Het 2e filmpje van gisteren vloog ik op 724 meter afstand (met wifi) boven een villa diedaar een heel stuk verderop staat zonder storing en toe ben nog naar happy italy gevlogen,dit filmpje moet ik nog bewerken en komt van de week op YouTube te staan.

Groetjes Martin.

Back