Kijk,het bewijs is geleverd,er is dus WEL een storingsveld,ik heb Maandag avond rond 20:30 nog gevlogen en jawel hoor ook in het storingsveld terecht gekomen,maar het liep goed af,gelukkig.
De storing komt niet van die pizzatent,want toen die tent er nog niet was had ik daar ook al regelmatig storing,het moet uit die flat komen,daar ben ik zeker van.
Ik vlieg er nu een jaar of 4 en er is altijd al storing geweest,het is alleen vreemd dat het niet continu is en dat maakt het een beetje link.
Het moet 1 of ander apparaat zijn die niet constant aan is.
Dus af en toe gebruikt wordt.
Ik ben benieuwd naar wat het is.
Mijn funcup is vliegklaar.
Straks moet ik alleen nog naar de kaakchirurg.
Mischien zit er wel iemand met een zendbakkie met versterker.
Aangezien de storing telkens maar voor een aantal seconden is kan dat het makkelijk zijn.
Zoiezo wegblijven uit die hoek!
ach, ik ook dan maar hahaha even deze pagina vullen...
hier 2 foto's van mijn nieuwe minder dan 1 gram cloverleaf for de hubsan straks.
mijn weegschaal gaat vanaf 1 gram digital. en met deze ant. erop komt hij dus niet van nul af, dus minder dan 1.
leuk om te maken, nu nog op mijn ontvanger, ofwel mijn hand zender de 4 blads erop. daar op de zender, de hubsan een 3 komt.
Mooi handwerk Ed, dat doet mij denken aan de soldeerlessen ooit op de LTS. Ik neem aan dat je koper uit installatiedraad hebt gebruikt, ik heb een weegschaal die onder de 1 gram kan meten.
Mocht je daar gebruik van willen maken is dat geen probleem.
Evert