Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Dan ook niet het kopietje vergeten, oh ja, wat ik vergeten was te vertellen is dat de verzekeringsmaatschappij jou uitbetaald. Dus ik zie de factuur van de maatschappij te wel tegemoed.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Laatst bewerkt:
Peter ik heb het ook gelezen, nuttige informatie, verder ben ik het met Jerp eens.

Rick , leuke cloverleafs. Kun je die hier op het MBF kopen?

Als het droog word,ga ik nog even vliegen denk ik.

Martin.

Martin

Antenne's besteld bij DennisK het Modelbouw forum.

Gr Rick

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Yesssssssssssss het is mij gelukt om de 450 nu volledig te programmeren op mijn zender. Dankzij denkisnaa. Bedankt voor de hulp en gastvrijheid joël. Dit is mij die dji armen dubbel en dwars waard. Doordat jij een kopie op mijn zender extra heb gezet kon ik steeds switchen en proberen. Nu zitten er 3 standen op EN een failsave. Ik heb die module besteld dus ik ben benieuwd.
Het is toch waanzinnig dat we zo'n leuke groep hebben. Iedereen kan wat voor elkaar betekenen.

@ Peter mooi dat het allemaal gelukt is.

En wat de groep betreft daar ben ik het mee eens.

Gr Rick

4 Beta

Eey mogge jongens, word er nog gevlogen vandaag of morgen?

Enne,ik zie nu toch na normaal vliegen met de Blade 350 qx2 al kliene witte stress scheurtjes op de props ontstaan,hebben ze het nu nog niet geleerd bij Horizon Hobby??????

Martin.

Als je een goede (dichtbij) camera hebt, de opname sturen naar Duitsland en met spoed een antwoord eisen wat je nu moet doen. Kan gewoon in het Nederlands. Er werkt namelijk een Nederlander.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Waarschijnlijk niet Martin.
Ik zou naar MRHOBBY rijden en het laten zien. En foto's naar Horizon mailen.
Tis maar een idee

Gr Rick

Vandaag geen vlieg voor mij. Dochter is jarig.

4 Beta

Enne,we hebben inderdaad een superleuke groep en als er wat is heeft er iemand altijd wel een oplossing voor de ander. De vaste groep van de jongens die blijven hangen wordt ook steeds groter en het is nog gezellig ook.

Houden zo!!

De groetjes van Martin.

Gefeliciteerd Rick maak er een fijne dag van. Ik ga straks nog wel even de 450 en 550 testen op het veld. Maar dat zal niet enorm lang zijn.

Back