Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Jongens, zijn er misschien ook gegadigden om eens een keer in de schemering/avond te vliegen? Vrijwel iedereen heeft verlichting op zijn quad zitten, dus waarom niet, ik doe het wel vaker bij mij op het pleintje en vind het persoonlijk nog leuker dan overdag vliegen.

Gerco en ik willen het wel eens doen, maar dan op het vliegveld.

Martin.

Ok ben er nu. Uit m'n werk gelijk doorgereden. Neem tegenwoordig de mini mee. Voor het geval ik onderweg mooie vliegplekjes ziet

Jerp en Ed, geef even een seintje wanneer jullie op het veld zijn,
zodat ik de bluetooth kan afgeven ook al vlieg ik niet.
Woon vlakbij dus ik kan er ieder moment naar toe komen.

ik heb nog geen aspiratie voor quad....misschien volgend jaar.
het liefst zou ik een heli willen hebben met een soortgelijk systeem als de quad.
dus zonder veel moeite willen vliegen. en eventueel return home functie.
het systeem moet de heli zelf stabiel houden, net als de quad.
als er weer overdag gevlogen wordt dan ben ik er ook.
de zero moet nog ingevlogen worden.

Ja uhh ik eet pas om 18:30. Kan moeilijk op het veld gaan eten en vliegen

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo,ben al weer terug, het waaide flink en het was behoorlijk fris,toch even 2 lipo's leeggevlogen en het was wel supergaaf op dat donkere veld en er komt echt een flinke bak licht af.
Hopen dat er snel wat beter weer komt, dan ga ik weer in de avond.

Martin.

Wat heb jij er voor leds opzitten martin? Ook rondpm de poten? Of zijn dit standaard leds?

Updatje... Quad gaat als op rails nu, alweer loops gemaakt vanmiddag. Met bluetooth en multiwii app krijg je meer funkties dan in baseflight. Is handig.

ik wil donderdag middag gaan vliegen op hia. Uur of 1400.
Het lijkt goed weer te worden, maar beetje wind voor mij geen probleem.

Groet ed

@Ed,
Bij mij zitten de standaard led's onder de motoren rood/blauw, alle 4 esc's geven een blauw knipperend licht, de status led achterop geeft licht en ik heb op de landingspoten 2 witte felle 12,4v led's gemonteerd.

Martin.

Mooi man toch wel wat verlichting erop. Heb nu wit en rood achter. Ook goed vliegbaar.
Wel lekker om savonds bv te vliegen.

Back