Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe set off road banden voor mijn typhon. Ik wil compleet met velgen kopen. Wie heeft er tips voor goede set, waarbij ze niet snel van de velg aflopen.
Verder krijg ik 1 velg niet van de auto af. De moer krijg ik wel los, maar velg geen beweging in te krijgen. Durf niet harder trekken. Tips?
De "piepjes" komen niet uit de Esc, maar vanuit de motor. De Esc. laat de motor dermate vibreren dat hij geluid maakt.
En als je dat niet meer hoort, dan is de motor geblokkeerd.
Maar aangezien het een nieuwe auto is lijkt het aannemelijker dat de Esc. het heeft begeven.
Om hier zeker van te zijn moet je de manual pakken, en aan de rechterkant de kap van de motor pinion en spurgear halen.
Als dat vrij kan draaien, is het vast de Esc.
Heel soms kan opnieuw de Esc. instellen (als bij een nieuwe zender in gebruik nemen) helpen. Hoe dit moet staat ook in je manual.
Trouwens, wat voor accu gebruik je? Staat de Esc. wel ingesteld voor het juiste type?
Ondertussen heb ik alweer m'n voorwielophanging stuk gereden en gefixt. Een dag later m'n achterwielophanging. Ook gefixt. 2 dagen later m'n servosaver. (Op de rc baan Tilburg, leuk rijden!).. die had ik blijkbaar af moeten stellen... ach, zo leer ik nog eens wat. Nu onderdelen bestellen en daarna de echte uitdaging, het sturend geheel juist in elkaar schroeven... ben ik nu zo lomp of slopen jullie ook om de haverklap wat? Of is Arrma niet zo bullitproof en leveren andere merken kwalitatief beduidend betere auto's...?
Bedankt voor je reactie, ik ga er echter niet zelf aan "sleutelen" want heb er niet echt veel verstand van.
Ondertussen heb ik al met de verkoper gecommuniceerd en die gaat er nu naar kijken.
Onderdeel van de hobby is sleutelen. En diagnose stellen.
Twee kleine schroefjes losdraaien brengt de garantie echt niet in gevaar!
Laat iig weten wat er mis was![]()