Het crash topic (aka the Wall of Shame)

Vandaag voor het eerst gaan vliegen met een fpv set up incl bril. Na een aantal minuutjes een foutje gemaakt wat ertoe leidde dat mijn 1 vlucht nieuwe fpv camera/lens in contact kwam met een zeer aanwezige tak. Ik had de camera boven op mijn zmr250 geplaatst aangezien hij anders niet paste.

Schade: gebroken camera en gebroken ego.

Fanatiek dat we zijn natuurlijk nog even proberen de camera te maken, maar geef het weinig kans.

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    143,7 KB · Weergaven: 387
haha ja van 1 meter hoog in het gras na een flip dus niet eens volle vaart de grond in en breekt al af!heb vandaag zmr 160 frame binnen gekregen en de motortjes dus kan weer bouwen.Als het goed is zmr 250 frame verkocht dus gelijk maar zmr 180 frame bestellen.

Ik ben zeer tevreden met mijn ZMR250 frame. Ik heb hem al redelijk mishandeld, als beginnend bestuurder, en het apparaat heeft op een paar propellers na nog niet geklaagd.

Ik heb vandaag mijn VTX beschadigd. De SMA-connector kwam los te zitten en ben toen gestopt met vliegen. Ik probeer nu met behulp van een aantal handige YouTube filmpjes mijn immersion VTX weer te maken.

pff na simpele crash blijbaar paar schroefjes van motor verloren maar dus niks gezien en gewoon weer de lucht in na een check tja toen doffe pof net of je prop eraf vliegt (deed hij dus ook alleen compleet met motor!straks weer ff solderen hopelijk esc nog goed want zat direct op esc gesoldeerd

12809696_1292480220767775_1425556040175378372_n.jpg

Oops...

Damage report , alleen de Sony 600tvl .. :)

zat net iets te dicht bij de grond tijdens roll .... en er lag bijna nergens water/modder behalve daar waar de quad lag vanzalfsprekend .

he wat een klote dag gisteren.
make note. throttle hold niet zo dicht bij de acro to level flight switch zetten.
bij het omschakelen effe de throttle hold ingeschakeld :s
camera kapot antenne geplooid, lipo beschadigd en wat props.
Veel erger was mijn vriend met dji phantom waar er ineens een prop afvloog tijdens vlucht.

Zulke dingen zijn altijd zuur, maar wel een goeie les voor een volgende keer, heb zoiets ook weleens gehad, heb zulk soort dingen weggeprogrammeerd uit mn zender, heb alleen arm switch en buzzer switch, verder werkt er geen enkel knopje meer

Aan uit nog wel[emoji23][emoji23] maar is idd klote als je hem omzet denk je gelijk kuttttt wat heb ik nu weer gedaan, ik heb de flightmode switch rechts en arm links van de zender[emoji51]

X0X

Back