Goed bezig Hans! Ik wil nog steeds een keer de 7p bouwen, maar dat is best een uitgave. Misschien is dit schip ook wel leuk tussendoor. Overigens ben ik heel erg benieuwd wat het volgende schip is wat je van stapel laat lopen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan niet zeggen of ze over 10 of 20 jaar nog te koop zijn - maar voor nu kun je altijd bestellen.Blijven de schepen die je ontwikkeld heb te koop of is het een éénmalige verkoop?
Zoals het er nu naar uitziet wordt dat een fluitschipOverigens ben ik heel erg benieuwd wat het volgende schip is wat je van stapel laat lopen!
Zoals het er nu naar uitziet wordt dat een fluitschip
Ooit, ooit komt er een keer....Dus ff nog geen Kolderstok.
Zojuist het schip besteld. De Friesland wordt weer een tijdje op het schap gezet.
Nou Edwin, dat zal een “bepaald iemand” weer wel hartstikke leuk vindenIk ben benieuwd. Ik ga eerst eens proberen om mijn huidig project tot een goed einde te brengen en dan zal ik ook eens gaan snuffelen bij Hans want het zijn leuke scheepjes.
Dat klopt Edwin, het zijn inderdaad leuke pakketten van onze admiraal.En terecht Koos. Ik zit hier nog maar kort maar Hans zet wel schepen op de markt die anderen niet maken en daar mag hij met recht trots op zijn. En nu stop ik want mijn veren raken op![]()
Hoppa weer een paar veren erbij![]()