Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voorlopig pakt dit dus goed uit!Dit blijft voor mij ook altijd spannend. Wanneer je een nieuw model ontwikkeld en het allereerste exemplaar ervan bouwt heb je vaak kleine afwijkingen. Die kan ik tijdens het bouwen aan het model makkelijk corrigeren, maar ik moet dat in de tekeningen en snijbestanden ook corrigeren. Wanneer een tweede persoon dan het model hier vanaf het model bouwt zie je of de correcties goed uitgepakt hebben.
Ik hoop volgende week donderdag naar Frankrijk te reizenHa die Hans, ik begrijp dat het carrevannetje nog even ongebruikt blijft
Maar succes met deze fluit, ik zit er uiteraard weer op de eerste rij bij om deze te volgen..
Dit zou niet je eerste model moeten zijn denk ik. Maar ik mag het ook niet overdrijven dat het zeer moeilijk is tot nu toe. Er zijn er meer dan genoeg die hier ook aan kunnen beginnen maar voor starters zou ik eerst een ander model aanraden. Er zal zeker door Kolderstok nagedacht worden in welke moeilijkheidsgraad dit schip zal gaan horen.Niet voor beginners, genieten van je ervaring![]()