Het Fluitschip uit de "gouden eeuw". Hans Groenenberg

Eerst maar even wat opruimen....:rolleyes:
20211005_193219.jpg

En ik blijf enthousiast op de “leuk’’ knop drukken, wederom een mooi detail :thumbsup::thumbsup::)

De rusten zijn gemaakt en voorzien van de uitsparingen.
20211006_203323.jpg

Voor Het stevig bevestigen zijn er pennetjes in gelijmd. Niet alleen voor de stevigheid maar ook om gemakkelijk de positie te bepalen zodat ze in één keer op de plek gelijmd kunnen worden. Straks als de puttingijzers in de sparingen zitten zullen ze nog beter vast zitten. Je zal het meemaken dat straks het want klaar is en de boel breekt los....
Hier nog een foto van boven.
20211006_214425.jpg

Hans, heb jij in de gaten hoeveel mensen de "leuk" knop indrukken als jij een update plaatst...:worship::worship::worship:
En verdiend..
Dank! Maar er wordt overal wel goed op de leuk-knop gedrukt hoor! Ik heb ooit een overzicht geplaatst toen er voor mijn werk 80000 keer de leuk-knop was ingedrukt. Gewoon, omdat ik daar best een beetje trots op was....... Echter was er een "gerespecteerd" forumlid die daar over geklaagd had bij een moderator..... Ik zou te snoeverig overgekomen zijn......:rolleyes:.... Ik heb vaak wel een ongezouten mening. Dat, dan weer wel! maar wel opbouwend bedoeld maar ik kom hierin wel eens te kort door de bocht....

Laatst bewerkt:
Deze bouw van de Fluyt (is dit nouw "Fluyt" of "Fluit") is zonder twijfel nouw my gunsteling om te volg. Ik heb een plaatje van jouw bouw op SOS geplaas, Hans! Ik hoop dit is in orde zo.! :D

Deze bouw van de Fluyt (is dit nouw "Fluyt" of "Fluit") is zonder twijfel nouw my gunsteling om te volg. Ik heb een plaatje van jouw bouw op SOS geplaas, Hans! Ik hoop dit is in orde zo.! :D
Geen probleem hoor wat mij betreft. Uiteindelijk is het de bedoeling dat dit schip op de markt komt. Dus ik neem aan dat je op SOS ook de leverancier hebt benoemd.

Back