janzwart
verslagschrijvers
Dat herken ik. Dus we hebben volgend jaar weer een bijeenkomst nodig.Ik geloof dat ik toch best wat mensen gemist hebt of niet in de gaten hebt gehad wie het waren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat herken ik. Dus we hebben volgend jaar weer een bijeenkomst nodig.Ik geloof dat ik toch best wat mensen gemist hebt of niet in de gaten hebt gehad wie het waren.
Klopt. Maar het meeste doe ik gewoon op de tafel in de huiskamer. Dan gaat die vierkante kist naar binnen en ben ik aan het prutsen......Daar zal het in de winter toch ook niet al te warm zijn !![]()
Absoluut!Ik heb je niet gemist hoor Hans
Leuk om iemand irl te zien!
Dank! Maar er wordt overal wel goed op de leuk-knop gedrukt hoor! Ik heb ooit een overzicht geplaatst toen er voor mijn werk 80000 keer de leuk-knop was ingedrukt. Gewoon, omdat ik daar best een beetje trots op was....... Echter was er een "gerespecteerd" forumlid die daar over geklaagd had bij een moderator..... Ik zou te snoeverig overgekomen zijn......Hans, heb jij in de gaten hoeveel mensen de "leuk" knop indrukken als jij een update plaatst...
En verdiend..
Geen probleem hoor wat mij betreft. Uiteindelijk is het de bedoeling dat dit schip op de markt komt. Dus ik neem aan dat je op SOS ook de leverancier hebt benoemd.Deze bouw van de Fluyt (is dit nouw "Fluyt" of "Fluit") is zonder twijfel nouw my gunsteling om te volg. Ik heb een plaatje van jouw bouw op SOS geplaas, Hans! Ik hoop dit is in orde zo.!![]()