Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb in dit geval een wash van Vallejo gebruikt die verdunt is met water.Mooie natuurlijke kleur geworden, wat heb je exact als kleurmiddel gebruikt ?
Dat ziet er inderdaad wel realistisch uit. Maar hier hoefde ik niet naar te zoeken aangezien ik deze had afgekeken bij de andere Hansmooi hoor, en je zoeken naar detail is zeker ten hoede.
Het takelwerk waaraan het losse luik is vastgemaakt is zeer realistisch.
grt
Ward
Dit ligt bijna stil op dit moment. Het douglashout van mijn overkapping was binnen en dat heb ik in de avonduren voorbereid en nu aan het plaatsen. Dus even een paar weken geen modelbouw-werk maar het grovere.Puur uit interesse, hoe staat het hier met het fluitschip?
Dat is grof werken inderdaad Boris!Een ietsje groter bouw pakket, ziet er goed uit !!
In principe niet en Douglas gaat dan vergrijzen. Het is overigens wel mogelijk om te behandelen maar dan blijf je bezig. Dus ik laat het zo. Er komen straks wanden tussen die wel zwart gedompeld zijn. Dus heb ik nog wel wat te doen.Wel mooi recht hout , moet ik zeggen, laat zich ook mooi bewerken zoals ik van de foto kan beoordelen.
vergt het hout geen verder nabewerking, als beits of olie ?
Na een paar weken knutselen in mijn schuurtje en uiteraard buiten plaatsen in weer en wind.Dat ziet er goed uit Hans, ook even een kiekje als ie klaar is??![]()