Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel wat geëxperimenteerd met die gegevens. Maar wel volgens het K.I.S.S. principe, dus zonder veel extra hardware. Alleen een microcontroller à la Arduino, een aftap op je GPS module (da's een vereiste) en dan audio van de video TX gebruiken voor het overseinen van relevate data als lengte/breedte, hoogte, richting en snelheid. Door gebrek aan tijd is dat projectje on hold gegaan.Is er trouwens niet iets dat de GPS coördinaten in het beeld kan omzetten naar Tekst/data ofzo waar eén of ander programmatje een lijntje mee kan trekken op googlemaps?
Uh... Je weet wat ik altijd zeg hè? Foto, of het is niet gebeurd!had een koe in het water gevonden
nemo is gevonden !!
nemo is gevonden !!
Beste Pro's
ik heb een vraag, ik ben erover na aan het denken om een helikopter aan te schaffen om mijn Canon 60D en mijn GoPro eronder te hangen en dan video LIVE te streamen naar een Regie wagen om zo verder te kunnen gebruiken in de Live capture. Ik zie allemaal hele gave ideeën hier maar vroeg me af of iemand dit al eens gedaan heeft met camera's zoals bovenstaande?
Of zit ik hier in het verkeerde draadje?![]()
Keek die koe ook een beetje nors en had ie een bult op zijn kop? :lol: