Hij kon ze niet meer in beeld terug vinden en zo dwaalde hij af.
Maar was dat testen met gas geven en vid gister nog na een hele dag?
Dan is alles toch allang leeg?
Mijn Vtx accu is na een uurtje al plat dus dan houd het beeld op. Of ben je nog gelijk op pad gegaan toen je hem kwijt was....enneh boot? Waar haal je die zo snel vandaan dan.
Inderdaad, ik was de lichten van de auto kwijt geraakt dus wist niet meer welke kant ik op vloog. ( ja de verkeerde , zoals altijd

)
Direct na de " LOST Plane" in de boot gesprongen met RC-Zender en video ontvanger.
In de sloten waar we konden komen gevaren maar zoals in het filmpje te zien is moesten we gisteren over land verder. De sloot zat wel water in maar meer blubber. 2 cm onder het wateroppervlak al een dikke brei waar de boot niet doorheen komt/kwam.
Sponge Bob komt (bijna) altijd daarheen met de boot. Het is een zeer afgelegen stukje weiland met veel slootjes erom heen. Maar perfect voor FPV.
Behalve water kun je er af en toe een koe raken en wat ganzen.
De ganzen reageren wel op het vliegtuig maar blijven rustig zitten, alleen als je op 2 meter overkomt beginnen ze te vliegen. Dat vermijden we ALTIJD daar het er wel een stuk of 100 zijn... Je komt daar niet meer vliegend tussen door !
De koeien vinden het bar interesant zoals je ook kunt zien in het filmpje
Dus als FPV vlieger heb je altijd bij je :
boot - Hengel -laarsen - touw - portofoons of gsm - drinken - zaklantaarn - kompas/gps - vuilnis zak voor drijvende vliegtuigen.
en een dosis doorzettings vermogen
[edit] en inderdaad, kort na de landing/crash zal de accu wel leeg geraakt zijn.. misschien dat ie nog een 30 min 'geleefd' heeft. Maar zeker niet de dag erna !