Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruikte deze volgende site, daar kwam ik uit op awg 20 voor mijn 12A ESC.Met deze twee linkjes moet je daar achter kunnen komen.
Je moet beginnen met de maximum stroomsterkte te berekenen in elke draad tussen de lipo en de motor.
De overige draden mogen dunner zijn zo als je zult ontdekken.
Draad calculator / Draaddikte calculator
American wire gauge - Wikipedia
Deze is wat overzichtelijker.
Kijk naar de colom AWG mm2 en single core onder Current Load Ratings (amps).
Wire Gauges - Current Ratings
Zal iig een zender nemen met 8 kanalen...
Dat is geen origineel DJI materiaal als ik het zo zie. Als alternatief kun je naar de motoren en frames uit de eerste paar postings van deze thread kijken.Bedankt voor de tip, ik hoor veel positieve verhalen over de Turnigy 9X, dus denk dat ik dan voor deze zender ga.
Verder ben ik vooral heel benieuwd naar jullie mening over de F450 kit zoals deze op eBay wordt aangeboden (linkje). Is dit wat?
Leuke set om mee te beginnen (vind ik). Ik kan alleen zo snel niet vinden wat de hele set kost.
Flamewheel + naza lite + gps kost als set volgens mij 230 euro. Maar ik zag de laatste tijd ook wat leuke set's in het te koop gedeelte staan. Dat landingsgestel zou ik me in ieder geval niet op blind staren, die koop je voor nog geen tientje op Ebay.