Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey. De onderste rotor = de buitenste as = het bovenste tandwiel. Misschien lopen de assen niet soepel langs elkaar, of zitten de tandwielen niet goed?
Ah, heb je bij het onderste tandwiel het metalen ringetje + schroefje goed vast gemaakt?
Op de as zit een platte plek, op het tandwiel ook. Het schroefje dat door het metalen ringetje gaat moet precies op die platte plek uitkomen. Controleer dat eens?
Maar de onderste rotor hangt helemaal achterover en de helicopter gaat dus ook achteruit. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en ik ben beginner.
Graag, je hebt pm!Je kunt bij mij langs komen in Amsterdam.
Bert
Nu wel?Ik zie nog geen pm
Hey man welkom op MB,Hallo,
Ik heb een vraag over mijn Lama v3...
Mijn Heli gaat vanzelf alle kanten op zonder dat ik iets doe.
Nu heb ik dat bijgesteld met die schuifjes (Trimmers heten die toch?) op de afstandsbediening. (Ik zet hieronder een foto neer!)
Nu is mijn vraag: je kunt dat ook afstellen op de Heli zelf toch, maar HOE moet dat?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Koen
(Als ik nog foto's moet maken, zeg het maar!)
![]()
Ja die staat netjes recht, wat kan ik er aan doen dat de foto wel werkt?Hey man welkom op MB,
foto werkt nog niet,
ik zelf heb nog nooit een lama in handen gehad, maar zit er schroefdraad op de pushrods ? (ballinks bij de swashplate) dat is de enige plek waar je de heli op zich kan trimmen (stellen)...
EDIT ik heb ff gegoogeld en zo te zien kan je het op die manier stellen ,
hoe staat de swashplate, netjes recht ?
Groet Ray.......