T
Tommo
Guest
net mn lama binnen gekregen! lama v4.. heb een trainingskruis erbij alleen geen flauw idee hoe ik die moet installeren..iemand tips? (nee er zit geen boekje bij
)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja maar een lama heeft een ander onderstel en dat connecten op het onderstel lukt me niet.. die 4 klipjes kunnen nergens "klippen"moeilijk uit te leggen,
http://images.google.nl/imgres?imgu...images?q=trainings+kruis+lama&hl=nl&sa=N&um=1
dan ff naar beneden scrollen
ja maar een lama heeft een ander onderstel en dat connecten op het onderstel lukt me niet.. die 4 klipjes kunnen nergens "klippen"
getverderrie, eerst ga ik buiten in het gras vliegen en schiet het motortandwiel naar beneden, met een schroevendraaier omhoog gedaan, toen wou de andere motor niet draaien, toen ben ik gaan eten en daarna deed hij het weer :???:. EN toen ging ik weer vliegen en toen vloog het dopje van mn v2 innershaft eraf...
Niet meer teruggevonden..
Iemand interesse in een half complete lama v3 ?
EN toen ging ik weer vliegen en toen vloog het dopje van mn v2 innershaft eraf...
Niet meer teruggevonden..
Je kunt ook vliegen zonder dat dopje. Prik een stuk van een satestokje, cocktailprikker of as waarmee je de canopy vastzet, door de gaatjes waar normaal de schroef van het dopje in gaat.
Als dit niet strak genoeg zit kun je er aan beide kanten een stukje brandstofslang of extreme canopy-vastzet-rubbertje (die blauwe) opschuiven.
Bijkomend voordeel is dat de flybar soepeler loopt (geen TBE) en een grotere uitslag kan maken (voorkomt deathroll)
Succes, Bert
ik denk wel dat ik zonder die canopyrubbertjes ga vliegen, want als ik die kwijtraak heb ik helemaal geen reserve meer voor mn canopy
Bij mij ging het ook prima, de heli zijn motortandwiel schiet soms naar beneden, maar gelukkig niet vaak. Alleen had ik mijn hele hel uit elkaar gehaald, tot aan de swashplate, en nu zit mijn swashplate niet helemaal goed ? En de servo kraakt en piept bij volle uitslag, en dat had hij eerst niet
mijn lama vliegt in het begin constant naar achter.. met de trim vol open nog steeds een beetje.. enig idee hoe ik dit kan veranderen? accu meer naar voren of?