Het opknappen van een Avonds F-16

Voor de liefhebbers; ik heb nog steeds mijn Avonds F-16 (incl. schaal landingsgestel en diverse accessoires) in de aanbieding. Mocht iemand dit bouwproject van me willen overnemen, neem dan even contact met me op via PB. En ja, dat heb ik veel liever dan dit draadje te bevuilen met allerlei discussies over vraagprijs, etc.

Wie heeft interesse? Eenmaal, andermaal...? :D

~Jolmer

Helaas... :nooo:

Ik snap niet dat er zo weinig animo voor zo'n kist is? Of reken ik mezelf nu zo rijk?

~Jolmer

Inderdaad.
Of je koopt een compleet en vliegend toestel.
Of je koopt een kit/tekening en begint zelf met bouwen.
Om verder te gaan met iemand anders project vereist een boel moed.

Om verder te gaan met iemand anders project vereist een boel moed.

Dat doet bouwen sowieso? Ik denk dat een gemiddelde bouwer prima aan dit project verder kan werken. Ik ben zelf ook niet zo'n gevorderde, ik kan alleen de tijd er niet voor vrijmaken. Dat is ook de enige reden waarom ik deze kist in de verkoop heb, niets meer, niets minder...

Dus mocht er een bouwer zijn die deze prachtige kist wil afmaken, nodig ik deze uit contact met me op te nemen. Ik ben bereid een scherpe vraagprijs neer te leggen, ik wil er graag van af.

~Jolmer

Hey Jolmer, misschien idee om een totale opsomming te maken wat je er allemaal precies bij doet, mogelijk met wat overzicht foto's zodat je potentiele koper ziet wat hij krijgt? Heb je er ook een schaal hoofd onderstel bij?

Soms mis ik mijn avonds F16 wel eens, was makkelijker om "effe" mee te nemen. Heb echter met de kleine Boet voorlopig helemaal ginne tijd nie om nog wat projecten er bij te nemen. Kon die F35 emblassadeur van je deze kist niet effe afbouwen?? :rolleyes:

Groetjesss,

Haha, maar eh Gerald, die Boet van jou moet toch wel een vliegtuigje hebben.
En tja, zo`n klein metalen F-16 is ook niet alles, dus dan die van Jolmer maar :rolling:

Back