Het Parkzone P 51 Mustang draadje...

Rob,

Kan je er een missen? En met welke prop vlieg jij? Ik wilde de standaard prop behouden en een regelaar van 55 A en op 3S gaan vliegen.

Voor een 10 euries is er 1 voor jou.
Ik vlieg ze met een orginele 9x6 prop die bij de p51 mustang zit. Met een 55A regelaar red je het makkelijk.

Groet,

Rob

Rob,

Ik stuur je een Pbtje. Ik wil wat sneller dan de huidige setup, eerst zat ik te twijfelen met de 3542-1450Kv. Voor een 10tje kan ik er geen bult aan vallen.

Hallo,

Vanmiddag in Apeldoorn gevlogen met de PZ Mustang met datalogger van Erwin. Weten we eindelijk eens hoe hard het gaat. Volgas 154 km/h op doorvlucht! Mooie snelheid voor een stukkie tempex.

Gr Jerry

Vandaag mijn aan elkaar geplakte epoxy P51 gemeten.
Jammer voor je Jerry, deze gaat een stuk harder;-P
p51155kmuur.jpg

Groet,

Rob

Nee. Dit is met een 3542 van turnigy.
Ik heb ook een mustang met een 3536. Zal die binnenkort eens ff testen.
Op 4S gaat hij daar wel overheen. Dan levert hij altijd zoveel power dat de spinner er altijd afvliegt;-)

Twee jaar geleden in Dortmund op de beurs een Parkzone P51 met 480 motor gekocht. Deze heb ik eruit gehaald. Ik heb er een Brushless outrunner 1400 KV met een 30A regelaar in gehangen icm een APC 9x4 thin Electric prop. De accu's : 1100mAH 3S 11,1V 25C. Dit maakt de P51 een snelle kist. Moest alleen 80 gram plaklood in de neus doen. Met een vliegtijd van 5 a6 minuten ben ik super tevreden

Inmiddels de 3536 motor binnen. FCdoppertje, bedankt! Vanavond maar eens overschroeven en zaterdag vliegen.

Net nog even 2 lipo's leeg gemaakt... Met deze motor begint het pas echt leuk te worden! Geen wonder dat ik twijfelde om de P51 te verkopen. Maar nu....

Echt niet!

Fijn voor je!!
Rob (Brutus) heb kennis van zaken en ook van speed.Ha ha ha ha.
Overigens..........zou je eens een Funfighter Micro warbird moeten proberen.Ha ha ha ha.
Die benne pas snel.
Gisteren mijn Funfighter Micro T-28 op 170km per uur geklokt.
Die van Brutus ( Rare Bear) ging zelfs 191km per uur.
Altijd baas boven baas......ha ha ha ha ha.
Vr Gr E

Hallo heren,

Weer terug van weggeweest, 2 weken niet gevlogen en bijna verlies ik de aansluiting. Damm Rob die ene km/h die maakt wel het verschil! Tijd voor een nieuwe setup dus.

@ Rob, hoe is het met de Dogfighter?

Gr Jerry

PS kan niet wachten om morgen weer te vliegen!

Yo Jerry,

Met de Dogfighter gaat het niet goed. Ik vecht voor zijn leven!!
Zaterdag geprobeerd de lucht in te krijgen, maar hij wilde niet. Weer gelijmd. Ga het nog 1 keer met hem proberen. Als hij dan niet wil gaat de stekker eruit. Het is niet anders.....

Groet,

Rob

Boven op de vleugel zitten naast de romp ovaaltjes geperst.
Dat is het CG punt.
Vliegtuig op zijn kop houden, vingers op de ovaaltjes en dan iets voorover laten balanceren.
Dan vliegt hij bij mij perfect ook met een 2200mAh accu.
Ton

Back