ron van sommeren
Forum veteraan
Gevalletje beroepsmisvorming 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je je daar aan ergert moet je gewoon naar een winkel gaan.
Minder impulsieve aankopen doen, hoef je ook minder troep weer te verkopen.
Heb je geen verkoop site nodig, scheelt een hoop gemekker.
Voorlopig gaat het al weken zwaar kl*te hier met de bereikbaarheid en snelheid van dit forum.
Lijkt me dat dat veel belangrijker is dan een verkoop mogelijkheid betwisten, die je bij het modelBOUWforum als extra krijgt (het is tenslotte geen modelmarktkraam met een subforum om je bouwwerken in/op te kunnen tonen en bespreken).
Het begrip performance wordt in het theater en de beeldende kunst gebruikt als verzamelnaam voor muzikale, beeldende of uitgesproken fysieke optredens, waarbij taal een ondergeschikte rol speelt en die vaak kort van duur zijn.
Knap hoor zulke woorden gebruiken.
Komt wel vaker voor in technische beroepen vrees ik![]()
Daar pas ik voor. Ik heb in dit topic keurig gediscussieerd zonder een enkele keer op de man te spelen. Neem daar een voorbeeld aan..
Speak for yourself, ik ben een homo ludens modellisticus.... Pfffh, modelbouwers!
Speak for yourself, ik ben een homo ludens modellisticus.
Ik vind het jammer dat je op deze manier geen (mischien ook voor anderen) relevante vragen en opmerking meer kan plaatsen.
Werner
Waar denk je dat dat rood/witte driehoekje links-onderin voor is
Vragen stellen kan nog steeds, bijvoorbeeld via pm.
En tja, dat jij nog nooit discussies hebt gezien die ongepast waren en dat jij geen problemen hebt met uppen...
Blijkbaar kwam het toch vaak genoeg voor om dit soort maatregelen te rechtvaardigen.