Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Ad, maar dat soort huiswerk na de neut komt niet goed.

images

proost heren

Ja Ad, maar dat soort huiswerk na de neut komt niet goed.

Nou, bij mij ging dat wel hoor. Leren en schrijven van artikelen was bijna altijd in de avond en vroege nacht. En daar was altijd een neut en muziek bij. Als ik een plaat van Leonard Cohen opzette kon je bijna de achterkant horen:D:D.
Op de een of andere manier was dat inspirerende muziek voor mij, meestal samen met een pilsje en een jonge borrel.

Nostalgie........

net een mail gestuurd aan een bank, krijg ik dit terug:

Wij streven ernaar uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. Vanwege de eindejaarsdrukte is het beantwoorden van uw mail binnen deze twee werkdagen niet altijd mogelijk

HAhahahaha

Laatst bewerkt:
Ik heb wat kleur in het bericht aangebracht, volgens mij hebben jullie de grap gemist.

Niet gemist Harm, maar ik wist al langer dat ze bij de banken wat traag zijn. Ook niet zo gek natuurlijk. Bij mijn bank hebben ze de verantwoordelijke voor die Libor toestand eruit geschopt, en moeten ze die arme man een jaarsalaris doorbetalen van een schamele 8,5 ton. Voor zo'n hongerloontje ga je toch niet hard lopen?

Oh, oh! Ben ik toch weer in de fout gegaan. :lol:

full

Dit bouwdoosje heeft te maken met twee andere modellen van mij. :rolleyes:

Misschien toch maar een bouwdraadje openen?

Goed weekend allemaal!

@Ad: Misschien een rare vraag, maar wassen jullie alles met Neutral?

Laatst bewerkt door een moderator:
@Ad: Misschien een rare vraag, maar wassen jullie alles met Neutral?

Geen rare vraag Bertus. Mijn vrouw had al langer last van eczeem en toen heb ik ook eens een paar maanden alles in Neutral gewassen (ik doe wassen en strijken:D), maar dat maakte niets uit.

Maar dan ging het om relatief kleine plekken. Nu was het echt een explosie over het hele lichaam waarmee de dermatoloog ook geen raad wist.

Maar behandeling lijkt wel aan te slaan. Op de meeste plaatsen is het een stuk rustiger geworden. En het lijkt dat ze nu iets gekregen heeft waardoor ze in ieder geval 's nachts minder jeuk heeft en beter slaapt.

Als het in voldoende mate weggetrokken is beginnen ze begin februari met allergie testen uit te voeren net zolang tot ze iets hebben wat de oorzaak kan zijn.

Kinderbedtijd ondertussen. De rust allen!!!!

net een mail gestuurd aan een bank, krijg ik dit terug:

Wij streven ernaar uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. Vanwege de eindejaarsdrukte is het beantwoorden van uw mail binnen deze twee werkdagen niet altijd mogelijk

HAhahahaha

Harm, jij heb wellicht een Chinese bank? Of een Joodse? Misschien een Moslim-bank? Boeddhistisch?

Allemaal andere jaartelling...

GMA,
@Timberwolf, tekening op de kop tikken en zelf bouwen!

Frisjes in de woonkamer, eerst een slinger aan de honeywell naar 22°C.
een verse pot koffie op de bar
nu eerst maar een GZK :morning:

Belgische frietkot is nu cultureel erfgoed
BRUSSEL - Het Belgische frietkot is in Vlaanderen erkend als cultureel erfgoed. Vrijdag stemde de Vlaamse minister van Cultuur, Joke Schauvliege, in. „Dit label stelt de traditie veilig”, aldus de minister.

Foto: Paul Ilegems

De zogenoemde frietkotcultuur draait niet alleen om het ambacht van friet bakken, maar om de hele frietbeleving, zo stelde Navefri, de beroepsvereniging van frietbakkers, in België frituristen genoemd. „De frituur is één van de weinige zaken waar iedereen in België het over eens is: zonder kunnen we niet leven”, aldus Navefri. „Frietjes halen bij het frietkot is een levende traditie die nostalgie, genot en geborgenheid oproept.”
Nu de frietkotten in Vlaanderen erkend zijn als cultureel erfgoed, zal Navefri een dergelijk verzoek ook indienen bij de Waalse en Duitstalige regering.
Het label 'cultureel erfgoed' heeft in het verleden een positieve invloed gehad op een sector of op (de verkoop van) een product.

Nog maar een GZK :morning:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back