Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge, beetje onbestemd grijs buiten.

Het label 'cultureel erfgoed' heeft in het verleden een positieve invloed gehad op een sector of op (de verkoop van) een product.

Heeft weinig invloed, ik zal er geen friet meer door eten;).

Over cultuur gesproken. De discussie over de plaats van het beeld "Verwoeste Stad" van Zadkine laait aardig op. Als ik eerlijk ben vind ik de huidige plaats op Plein 1940 ook wel een beetje "weggestopt" en op het plein voor het nieuwe CS zou het wellicht meer uitstraling hebben.
Aan de andere kant heeft hij zelf de huidige plaats uitgezocht, en is een druk plein wellicht niet zo geschikt voor de jaarlijkse herdenking die erbij plaatsvindt.
Een dilemma, het is een schitterend beeld dat je elke keer als je er voorbij loopt weer raakt.

Ja, zo kan ik het ook, straks gaan ze Heineken nog als NL cultureel erfgoed bestempelen, vanwege die karakteristieke smaak van amsterdams grachtenwater, en omdat het zo veel mensen wereldwijd hiervan laat "meegenieten"...

Moghú heren,

5.7 °C , 4 Bft ZW , donker en miezerig weer.

Heb ook zo m'n ervaringen met leveranciers van onze hobby materialen, er zijn erbij dat als je 2014 iets wilt bouwen, die spullen al had moet laten bestellen door je opa.

Straks de witte brigade voor het wekelijkse hoogtepunt...:(

Gauw aan de koffie nu.

Surfschool/duikerswinkel Oostvoorne in de hens...

596006.jpg

Heb ook zo m'n ervaringen met leveranciers van onze hobby materialen

Maar soms wordt wel al te snel in een bepaalde richting gewezen. Een paar weken voor Kerstmis had iemand uit België een kit gekocht bij een welbekende Veluwse winkel. Hij kwam maar niet, terwijl gezegd was dat hij verstuurd was. Klant helemaal over de rooie want hij wilde tijdens Kerstverlof aan de slag.
Heel gedoe, wat bleek uiteindelijk: pakket lag al 1,5 week in een postdepot in België..........

Ja, zo kan ik het ook, straks gaan ze Heineken nog als NL cultureel erfgoed bestempelen, vanwege die karakteristieke smaak van amsterdams grachtenwater, en omdat het zo veel mensen wereldwijd hiervan laat "meegenieten"...

Ik zou het niet weten, nog nooit gedronken. Als ik al bier drink is het of witbier, of Kilkenny.

Ik zou het niet weten, nog nooit gedronken.

Kan je er moeilijk een oordeel over hebben:mrgreen:

witbier, of Kilkenny.

Ik proef het verschil niet tussen rioolwater en het duurste merk bier, dus hou ik het maar bij gemeentepils;).
Was vroeger hier uitstekende kwaliteit bronwater, maar helaas sinds het bescheiden dorpje explosief ging groeien konden ze dat niet meer in voldoende hoeveelheid omhoog krijgen en hebben we water van Evides (volgens mij Biesbosch oid).

Ik denk dat Joop op Bertus doelt, die had een pakje, en toen ik vroeg wat erin zat, maakte Manus de grap dat de EOD er nog mee bezig was.

Morghu,

Heb ook zo m'n ervaringen met leveranciers van onze hobby materialen, er zijn erbij dat als je 2014 iets wilt bouwen, die spullen al had moet laten bestellen door je opa.

@Manus, dat is de grootste reden waarom ik alles zelf uitteken en maak. Ik weet dat niet iedereen hier de ervaring e.d. voor heeft maar voor mij is het wel de enige oplossing.

.

Ik kan mijn toetsenbord al bijna niet meer zien, komt een buitje over.

Bammetjes zijn binnen:
verder met het ketel ontwerpen.

Allemaal zonder tekening!!!! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back