Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moghú heren,

7.2 °C , 4 Bft ZWZ , licht bewolkt.

Straks even naar de aardappelboer op de markt, 5 Kg Nicola halen en nog wat groente , hoop dat de viswagen er weer is voor een lekkerbekje bij de lunch en een pondje kabeljau voor de avondpot.
Verder wat montagewerk op de werf vandaag.

Eerst nog eens koffie lijkt me ook niet verkeerd , bovendien is cafeine goed voor het geheugen volgens Nature Neuroscience...:rolleyes:

Huiswerk is af, het was weer een heel verhaal.

nadorst? geen drank op gisteren, de snot liep uit mijn neus.
Nu wel weer over, tijd voor een bakkie, ik ben weer vrij.

ik ben weer vrij.

Ik ook, strijk is af:D.

Ik denk dat ik een langere bouw- en tekenstop invoer. Ik kan de motivatie niet meer opbrengen op het moment. De teken activiteiten voor de 7 Provinciën bouwer heb ik ook gestopt, ik kan het gewoon niet meer opbrengen. Ik ga op zoek naar een activiteit die me van straat houdt en me de nodige bevrediging levert. Nog geen idee wat.........

meer moet hier niet over gezegd worden zekers
1511128_10200329412756542_355630612_n.jpg

gr raf

Ik ook, strijk is af:D.
Ik denk dat ik een langere bouw- en tekenstop invoer. Ik kan de motivatie niet meer opbrengen op het moment. De teken activiteiten voor de 7 Provinciën bouwer heb ik ook gestopt, ik kan het gewoon niet meer opbrengen. Ik ga op zoek naar een activiteit die me van straat houdt en me de nodige bevrediging levert. Nog geen idee wat.........

Hoewel dit niet zo fijn klinkt Ad is het verschijnsel op zich niet nieuw , bijkomende onprettige omstandigheden werken echter ook bijna altijd nadelig, ik denk dat even een pas op de plaats heel goed kan zonder meteen onze mooie hobby voor langere tijd (echt lang dus) te laten schieten. Een bevredigende/vervangende bezigheid vinden is ook al niet zo makkelijk lijkt mij maar niets doen zal zeker niet de oplossing zijn, dan kan een mens helemaal afglijden in een neerwaartse spiraal , ik gun dat niemand.
Kop op , het mag best even "ietsje minder" hoor !!

Hallo

Ik zit ook eventjes in een dipje en dat komt zeker door het weer.
Het wintert niet echt maar daar heb ik geen klagen over maar toch ???
Ik ben dus met mijn oude hobby terug begonnen waar ik nu ook weer modelbouw gerelateerde technieken aan het gebruiken ven.
Ik probeer het wel lowcost te doen en zoveel mogelijk gebruiken van wat ik reeds heb liggen .

gr raf

Er is een enquète gehouden in België, met de vraag?

Zijn er te veel immigranten in Belgie?

15% zeggen Ja

17% zeggen Nee

68%" Ikke nie verstaan"

Ik moet maar eens de keuken , aardappelpuree , kabeljauw in een boter/mosterdsaus met worteltjes en peulen , tussendoor een GM gaat ook nog lukken...;).

EDIT: Aan tafel nu en dan uitbuiken met de krant , laterszzz... :bye:.

Laatst bewerkt:
hallo

juist aardappelen ,hamburger en venkel te eten gekregen met een wit sausje
jammie lekker

gr raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back