Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Viton Oringen besteld.. 10 stuks voor nog geen tientje incl verzending via ebay.. Vorige week maandag besteld, vielen vrijdag op de mat, wel erg snel, dat moet ik nageven.
Verkoper was duidelijk een chinees, want t verschil tussen 1,5mm snoerdikte of 2,5mm heeft ie niet gezien :confused::mad:

Ik krijg gratis nieuwe *goede* opgestuurd:cool:

Moghú heren,

3.8 °C , 2 Bft ZO , licht bewolkt , er lijkt regen op komst.

Wat een rust hier , ik zal maar zachtjes de deur weer sluiten voor ik iedereen wakker maak...:)

Nu aan de koffie.

GMA

Regen, ZO 3 bij 5.4°C
~
@MeteoHellevoet: Bewolkt en regenachtig vandaag in #Hellevoetsluis. Temp. ca. 7°C.

@EdAldus: Ook volgens de laatste uitvoer van het ECMWF blijft het voorlopig zacht. Vanaf zondag normale temperaturen. Geen winter!

Hallo

Mijn ledjes zijnbinnen en ???? 0.8 mm is wel heeeeeeeeeeeeeel klein.
straks naar een vriend om er draden aan te solderen want zonder vergrootglas en een speciale soldeerbout krijg ik dit nooit voor elkaar.

Gr raf

Hallo Ad
deze waren alleen zonder draad te bekomen.
de 1 mm waren wel met draad maar de 0.8 mm niet .
ze zullen zeker wel weten waarom mijn gedacht.
en de draden moet plat aan de led's gesoldeerd worden omdat ze in lichtsignalen moeten worden geplaatst.
als je ze in een dashbord wil verwerken dan moeten de draden naar onder hangen bij mij moet alles plat blijven.
gr raf

en de draden moet plat aan de led's gesoldeerd worden

Dat is bij deze ook het geval, alleen de kleinste die ik kan vinden zijn 0,9 x 1,6 mm en alleen in wit en blauw:

LED_0603_pure_white_flat_with_plastic_cable_v4.jpg

Rokraft 100 up

Heren.
Weet iemand waar ik de gebruiksaanwijzing van de rokraft 100 up kan vinden. Ik zal zoals gewoonlijk wel weer verkeerd zoeken.
Het is iets met de knuppel vol uit en dan het knopje indrukken??????
Al vast bedankt.

Hallo Ad

zo zitten ze verkeerd LOL ze moeten in de andere richting zitten
er komen zo 4 led's onder elkaar en dan wil ik een draad meteen door verbinden.
zo heb ik maar 6 draden in plaats van 10.
alles moet daarna door een 1 mm buisje(inwendig) getrokken worden dus echt het is schipperen met plaats.
adresje voor led's
http://lighthouseleds.com/
gr raf

Havenbedrijf R'dam@HavenRotterdam
Zhen Hua 26 loopt #havenrotterdam binnen met 5 #container kranen voor #Amazonehaven #ECT. Foto ca. 12.00 u

Bd8BaD_CEAICWvn.jpg:large

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back