HMS Sovereign of the Seas (deA) 24/7

ik koop voor de hele groote delen, zie uss Missouri en de bismarck , gewoon flexa verf .

voor de romp delen zoals van de hms victory gebruik ik gewoon beits van ceta bever .

kleine deeltjes gebruik ik altyd gewoon revel of humbrol verf.

en is op veel plaatsen in nederland te koop

Hans,
bij Modelbouwdekombuis is een complete set van 14 potjes verf bedoeld voor de SotS verkrijgbaar voor 80 euro. Het betreft waterverdunbare verf van Admiralty Paints.

Jongens, bedankt voor de info. Wat een verschil in de prijzen. € 80,00 vind ik erg veel geld . Heb ook de vraag bij dagost. ned. neergelegd . Ben benieuw waar zij mee komen.

raar, in mijn antwoord staat dat ze de prijs nog niet weten,maar zal wel verkrijgbaar zijn in belgie.
maar ben intussen wel in bezit van deel 1 .

nog eens gemaild naar diag...nl en nu blijkt dat ze het eigelijk zelf nog niet weten en ik binnen een 4 tal weken de vraag nog eens moet stellen.
denk dat ik ze in de uk zelf zal bestellen kosten daar 2.90 eu per flesje + verzending.

Ik heb mijn verfsetje besteld via de bouwwinkel in mijn woonplaats.
Mantua models artikel MM1740. €19,99

Moet dus lukken bij elke modelbouw winkel!

full

Mocht het voor iemand een probleem worden wil ik het altijd voor hem bestellen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke kleur krijgen jouw kanonnen?
Enne... denk niet dat ze op waterbasis moeten geverfd worden, is metaal niet beter te verven met emailverf (Humbrol) ?

Gino, ik heb voor de kanonnen de volgende kleuren: primer grijs no1 voor de kanonnen en dan brons met no 55 erover. Verder nog rood no 19 en zwart no 21. Alles van humbrol

Gino, ik heb voor de kanonnen de volgende kleuren: primer grijs no1 voor de kanonnen en dan brons met no 55 erover. Verder nog rood no 19 en zwart no 21. Alles van humbrol

Euh..., alles over elkaar? Ik bedoel: primer op metaal en dan brons 55; rood voor het houtwerk, enne... zwart waarvoor?

Ik las de discussie over verf. Heb zelf deze week Humbrol verf besteld bij Modelbouw Veendam, waar ze een grote collectie kleuren hebben voor maar € 1,50 per potje van 14 ml.
Komt alleen nog de verzendkosten bij van PostNL.

Ik zie ook de discussie over de verf. Ik heb zelf de verf van Admiralty en ik moet zeggen dat de kleuren wel heel erg goed zijn voor dit soort schepen. Het is inderdaad wel veel geld voor kleine potjes. Bij de Kombuis hadden ze niet alles op voorraad maar in Den Helder zit Historische Modelbouw, die heeft ze wel op voorraad.
Ik heb inmiddels deel 20 in mijn bezit. Succes allen!

Hans, heb je al een kanon gereed? Zo ja, plaats dan eens een foto. Ben benieuwt naar de kleuren.

Back