mrhpibaja als je hulp nodig hebt dan moet je maar iets laten weten e![]()
Als ik ergens aan het juiste materiaal geraakt ben zal ik iets laten weten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mrhpibaja als je hulp nodig hebt dan moet je maar iets laten weten e![]()
ik heb dat in een electronica winkel gekocht waar ze componenten verkopenAhzow, waar heb je dat systeem gekocht ? of heb je dat op internet besteld ?
ik heb dat in een electronica winkel gekocht waar ze componenten verkopen![]()
ik heb ze daar ook gekocht. koop er maar een paar want als je de metalen beentjes plooit dan kan het gebeuren dat het glas breekt, maar eens gemonteerd op de batbox dan geen problemen meer.De enige winkel dat ik weet zijn is in Brugge ( elektro 8000 ), welke was da van jou ? Zaterdag ben ik in de buurt van brugge anders rij ik efkes verder...
ik heb ze daar ook gekocht. koop er maar een paar want als je de metalen beentjes plooit dan kan het gebeuren dat het glas breekt, maar eens gemonteerd op de batbox dan geen problemen meer.
grts
Ok, erg bedankt voor de info, kzal zien als ik tijd heb om morgen na men werk es naar ginder te rijden.
een paar bajavrienden zijn zaterdag in gent gaan rijden maar ik kon er niet bij zijn.
het filmpje is met een slow mo camera gemaakt
[URL="- Baja Fun @ Gent 06-02-'10.wmv[/URL]
volgende keer ben ik erbij.:-D
een paar bajavrienden zijn zaterdag in gent gaan rijden maar ik kon er niet bij zijn.
het filmpje is met een slow mo camera gemaakt
[URL="- Baja Fun @ Gent 06-02-'10.wmv[/URL]
volgende keer ben ik erbij.:-D
Mooi filmpie, Lekkere trance schijf en mooi in beeld gebracht ;-)
Is die locatie ergens aan zee?
Binnenkort heb ik ook (hopelijk) een hpi baja en dan wil ik wel eens afspreken met jullie
Als dat mag natuurlijk
Binnenkort heb ik ook (hopelijk) een hpi baja en dan wil ik wel eens afspreken met jullie
Als dat mag natuurlijk
nice filmke
Als je de volgende keer komt rijden dan moet je maar iets laten weten dan komen we ook af het is maar 5min.van ons deur
Als dat mag natuurlijk
tuurlijk da hoe meer zielen hoe meer vreugde![]()