Hpi baja 5b SS

De enige winkel dat ik weet zijn is in Brugge ( elektro 8000 ), welke was da van jou ? Zaterdag ben ik in de buurt van brugge anders rij ik efkes verder...
ik heb ze daar ook gekocht. koop er maar een paar want als je de metalen beentjes plooit dan kan het gebeuren dat het glas breekt, maar eens gemonteerd op de batbox dan geen problemen meer.
grts

ik heb ze daar ook gekocht. koop er maar een paar want als je de metalen beentjes plooit dan kan het gebeuren dat het glas breekt, maar eens gemonteerd op de batbox dan geen problemen meer.
grts

AAAh das goe, zaterdag ga ik erom. heb je nog enig idee wat zo een schakelaartje kost ?

Mooi filmpie, Lekkere trance schijf en mooi in beeld gebracht ;-)
Is die locatie ergens aan zee?
Binnenkort heb ik ook (hopelijk) een hpi baja en dan wil ik wel eens afspreken met jullie :-)
Als dat mag natuurlijk

een paar bajavrienden zijn zaterdag in gent gaan rijden maar ik kon er niet bij zijn.
het filmpje is met een slow mo camera gemaakt

[URL="
- Baja Fun @ Gent 06-02-'10.wmv[/URL]

volgende keer ben ik erbij.:-D

nice filmke:p
Als je de volgende keer komt rijden dan moet je maar iets laten weten dan komen we ook af het is maar 5min.van ons deur

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi filmpie, Lekkere trance schijf en mooi in beeld gebracht ;-)
Is die locatie ergens aan zee?
Binnenkort heb ik ook (hopelijk) een hpi baja en dan wil ik wel eens afspreken met jullie :-)
Als dat mag natuurlijk

wat ga je kopen? een 5b ss, 2.0 of een 5t.

Back