Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja wilde net melden dat ik het al gevonden had.
maar is dat echt noodzakelijk om te hebben? bij een vliegtuig snap ik dat wel
Verdomme.... de XS weer kapot.
Eerst was de schroef die de shocks op zijn plaats houd kapot, easy fix.
Nu is de pin die de voorarm op zijn plaats houdt gebroken en zijn de alu braces die de pin op de plaats houden beide krom.
Eerlijk gezegd valt me het een beetje tegen so far. We doen ook niet echt rustig, maar ook weer niet te extreem (in mijn ogen). Wederom geen filmpjes gemaakt omdat ik maar 1 LiPo heb gereden en het daarna regende![]()
Verdomme.... de XS weer kapot.
Eerst was de schroef die de shocks op zijn plaats houd kapot, easy fix.
Nu is de pin die de voorarm op zijn plaats houdt gebroken en zijn de alu braces die de pin op de plaats houden beide krom.
Eerlijk gezegd valt me het een beetje tegen so far. We doen ook niet echt rustig, maar ook weer niet te extreem (in mijn ogen). Wederom geen filmpjes gemaakt omdat ik maar 1 LiPo heb gereden en het daarna regende![]()
Huh? Ik had hier twee posts staan maar motorsports heeft ze laten verwijderen omdat hij niet leuk vond wat er in stond. Krijg ook meteen een berisp[ing met een waarschuwing tot een permban. Wow!
Ik was in een van de twee gewoon met dikke hond over dikke hond aan het praten. Waarom moest die dan ook weg? Modjes ge pm-d maar zoals altijd geen reactie.
Mag je op dit forum niets aan elkaar vragen over insignes ofzo?
Ik snap er niets van.
Ging inderdaad over je handtekening. Maar ik zal het de modjes niet moeilijk maken en het daar bij latenIk heb ze helaas niet kunnen lezen Dudderie, maar als je over insignes begint denk ik al wat je bedoeldIets met mn "handtekening" toch?