HPI Savage XS Flux Topic

Normaal kun je Backordered items bij hun niet bestellen, laat staan betalen. Ik neem dus aan dat ze op voorraad waren toen jij hebt besteld en betaald en dan krijg je ze ook gewoon.

Normaal kun je Backordered items bij hun niet bestellen, laat staan betalen. Ik neem dus aan dat ze op voorraad waren toen jij hebt besteld en betaald en dan krijg je ze ook gewoon.
Correct, alleen de vraag is wanneer, ik lees op internet dat ze bestellen en dan rondsturen en hierdoor het product op de site daardoor lange tijd op backorder staan.
Al lees ik ook dat sommige al 3 maanden wachten op accu's, zo lang wacht ik liever niet :P

Ik zal hun geweldige live chat proberen, en zo anders de bestellen annuleren en andere bestellen zoals Ruud aangaf.

Hee

Op het midden diff van mijn savage xs zitten die "kokertjes" die de assen laten draaien. (Weet niet hoe die heten)
Beginnen die bij jullie ook zo snel te slijten? De as is gewoon de sleuf aan het uithollen.

Verstuurd van mijn HTC One

De XS heeft geen midden diff. Die dingen zijn output yokes. Ja die slijten behoorlijk snel.

4

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat alleen aandrijving dan? Ik ging er vanuit dat het ook een diff was, maat weer wat geleerd. Dat zijn ook de enige die slijten bij mij. Zijn daar upgrades voor, of moet ik die gewoon om de zoveel tijd vervangen?

Verstuurd van mijn HTC One

Even topic doorlezen eventueel. Vind je veel interessante informatie.

Anyway, er zijn HD parts voor de aandrijving beschikbaar dacht ik. Zou je even moeten zoeken.

4

Zo, order laten cancellen, ze hadden geen informatie wanneer de accu's weer in voorraad waren,
Heb nu andere besteld, met iets meer sap erin(6000mah), ben benieuwd wanneer ze binnen komen :D

Heb je een linkje? 6A lijkt veel voor in die bakjes, dat past dus wel neem ik aan?

4

Ben ook bang dat dat niet gaat passen... 1cm lijkt me al weinig, de kabel zelf is al snel een paar millimeter dik. We horen het wel ;-)

4

Jammer dat je die gepakt hebt, ik heb die voor de slash 4x4 en die passen NIET in de xs. Verder zijn het slechte accu's. Ik heb er al twee mogen weggooien. Ze laden wel maar hebben geen punch. Na een paar minuten schiet de regelaar in de lipo safe stand en als je ze dan aan de lader hangt zijn ze nagenoeg vol.
Om uit te sluiten dat het aan de regelaar ligt heb ik ze ook in enkele andere auto's geprobeerd met het zelfde resultaat. Accu's hadden 4 cycles gehad. ik bestel alleen nog maar nanotechs bij HK, vooralsnog betere ervaringen mee.

Ook deze accu's zijn weer gecancelled, kreeg de punten als credits maar na een boos mailtje heb ik toch nog een Paypal refund gekregen.

Hierdoor ben ik ongeduldig en wil ik de accu's zsm, ik ben nu bij Gens Ace aan het kijken, met de vraag, past de volgende accu's?:
Accu 1: 138.5*46.37*24.88mm
Accu 2: 132.46*41.80*22.89mm

Accu 1 heeft 40C, accu 2 heeft 25C, Accu 1 is ook 5 euro goedkoper :p

Ohja, vandaag komt de XS binnen, eindelijk :D

Ik kan thuis eens kijken. Ik heb Gens-Ace 2s liggen. Je kunt ze ook nog bij tv speedhouse kopen. Volgens mij heb ik de 40c.

4

Ok, laat maar weten, zou je voor de zekerheid ook de maten kunnen vermelden?
Dan weten we zeker dat we over dezelfde accu's praten, bedankt alvast ;)

13,9 / 4,6 / 2,5

4

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1377708003984.jpg
    uploadfromtaptalk1377708003984.jpg
    43,3 KB · Weergaven: 116
Back