toemen is trouwens ook een k winkel zeg,
ik heb daar dus alles gekocht ben daar naar toe gereden en voor 700 eu aan spullen gekocht. ik ga bouwen ik zet het 2de diff inelkaar en de schroevendraaier breekt de kop van af.
ik dus met de heren contact opgenomen ik mijn schroevendraaier terug gestuurd, krijg ik hem na 3 dagen retour en hebben ze niks gedaan en zeggen ze is geen garantie.
ik nog een mailtje er aan gewaagd maar ik krijg nul antwoord. ik vind dit echt heeeeeel erg slecht van een winkel.
nog meer mensen die die ervaring hebben?
ik heb nu de fabrikant gemailt nu is het wachten op antwoord van hun.
zijn er nog onderdelen die heeeeeeeel erg handig zijn om op voorraad te hebben bij de xs??
Zat er een schroevendraaier bij de kit? Kan ik mij niet herinneren.
Nja, gereedschap gebruik ik liever mijn eigen, vreemd genoeg heb ik met mijn eigen inbus setje geen enkele inbus dol gedraaid.
Toen ik een HPI inbus gebruikte draaide ik bij de eerste of tweede inbus er een gedeeltelijk dol, dus goed gereedschap is het halve werk.
Zelf tot nu toe pas 1 schade gereden, fusee achter, deze kosten in een bundel 12 euro meen ik.
Bundel bestaat uit een complete fusee set, dus voor en achter, link en rechts en nog wat klein spul.
Nard had toentertijd de aluminium dingetjes stuk, waar de pinnen van de draagarmen door gaan, maar geen idee hoe snel die stuk gaan.
Toemen, tja, raadpleeg google eens, staat genoeg op over Toemen.
Al had ik toen de XS bij hun in bestelling staan(ruim 2 a 3 maanden), toen gecancelled, en al erg snel mijn geld terug en zonder problemen.
Dus naast het lange wachten, heb ik weinig negatiefs zoverre.