Hpi Trophy 3.5

• Topicstarter Topicstarter Moncky
  • Startdatum Startdatum
Foto's van de ledjes:D

Het is niet echt goed te zien maar ik heb ledjes van 3mm gewoon in de shock tower gepropt.
enja dat is het:P

@RCKJ
dat gaatje is 3mm en dus een ledje van 3mm meot er dan ook inpassen.
ik heb ze niet erin gelijmd.
wat ik heb gedaan is ductape over de gaatje heen geplakt en dan eerst ff een gaatje geprikt en daarna het ledje er doorheen. hij zit best wel strak vast nu.
en op de foto is die gwn ff op een paar losse batterijen aangesloten.
ik ga waarschijn na de vakantie een nieuwe zender en ontvanger halen met 3 channels.

@Robin
Ik heb ze gekocht bij ledtuning

Hint: gebruik een druppel Bisonkit, werkt prima en is makkelijk te verwijderen wil je het er weer af halen.

Standaard LED's kan je ook bij iedere electronicawinkel halen, de Conrad heeft een heel groot assortiment in formaat, kleur, helderheid en stralingshoek.

Over LEDS is in het electronicadeel op dit forum al heel veel geschreven, je moet weerstanden gebruiken om ze aan te sluiten op een spanningsbron.

Bij conrad heb je ze wel maar ze zijn daar wel een stuk duurder dan wat ik heb betaald.
ik heb iets van 35 cent per ledje betaald en bij conrad is dat boven de euro volgensmij.

ik heb daar ook weerstanden besteld alleen had ik de verkeerde waarde besteld.

Bedankt voor de reacties:D

Jep ik rij ook met een trophy... Goede auto maar ik heb al heel wat stukken gehad(eigen schuld) Schokdemper gebroken.. wielflensjes achteraan gebroken.. Differentieel vooraan is gebarsten maar niet kapot.. heb zelfs krassen in men cilinderkopje (koelribben bovenaan).. Laatste mods.. Ribbed tuning uitlaat.. afstelling naar 25%, Tandwiel met een tandje minder gestoken.. Zou eens samen met een originele trophy willen rijden om een te zien wat dit uitmaakt..

Het lijkt mij ook wel een keer leuk om samen met andere trophy's te rijden maar ik heb voorlopig geen tijd.
Ik ga morge of overmorge op vakantie

Filmpiee!!
ff nieuwe camera (Sony dsc wx 7) testen:P 1080p!

1 van de foto's is niet van de nieuwe camera.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er eventjes over nagedacht om mijn trophy om te bouwen en brushless van te maken.
Ik heb in een andere topic hierover gelezen en zo heb ik dus die van novak gevonden.

Ik heb niet een kit kunnen vinden speciaal voor mijn trophy.

Maar ik heb er een kunnen vinden voor de hb lightning2.
Novak Electronics Brushless Conversion Kits
en
HV Pro 6.5 & Conversion Kit Combos
Ik weet dat de trophy erg veel op lijkt van onder de kap.
zou deze kit dus ook op mijn trophy passen??

ohja

Ik heb op internet ook iemand gevonden die heeft een kit voor die mp9 gebruikt.

http://www.msuk-forum.co.uk/topic/105324-hpi-trophy-35-conversion-to-e-trophy-brushless/

Ik vind die van hem onder de kap er wat mooier uitzien dan die van novak.

http://www.teamnovak.com/products/brushless/conversion_kits/hot_bodies.jpg

Maar ik weet nog niet zeker of ik het wel ga doen.

Ik heb er eventjes over nagedacht om mijn trophy om te bouwen en brushless van te maken.
Ik heb in een andere topic hierover gelezen en zo heb ik dus die van novak gevonden.

Ik heb niet een kit kunnen vinden speciaal voor mijn trophy.

Maar ik heb er een kunnen vinden voor de hb lightning2.
Novak Electronics Brushless Conversion Kits
en
HV Pro 6.5 & Conversion Kit Combos
Ik weet dat de trophy erg veel op lijkt van onder de kap.
zou deze kit dus ook op mijn trophy passen??

ohja

Ik heb op internet ook iemand gevonden die heeft een kit voor die mp9 gebruikt.

http://www.msuk-forum.co.uk/topic/105324-hpi-trophy-35-conversion-to-e-trophy-brushless/

Ik vind die van hem onder de kap er wat mooier uitzien dan die van novak.

http://www.teamnovak.com/products/brushless/conversion_kits/hot_bodies.jpg

Maar ik weet nog niet zeker of ik het wel ga doen.

Waarvoor zou je hem gaan ombouwen voor brusshles dat is tog dom

owhhjaa dat had ik ook nog post.

ehh
De reden is best wel simpel.
ik vind nitro aan de ene kant heel leuk.
maar als ik ff snel ergens heen wil dan is het altijd afwachten of hij wilt starten.
en mijn vriend heeft een elektrische rc auto en hij kan gwn gaan wanneer die wil enzo.

maar ik heb wat beters bedacht.
ik neem er gwn een elektro bij

dusja thats it

latur

Gewoon een ROTO monteren. Werkt altijd. Sinds ik dat gebruik heb ik geen ellende meer. Ik heb bij Conrad voor 15 euro ofzo ook een glowshot gekocht met een indicator, kan je meteen zien of je gloeiplug nog oke is.

Vergeet niet na het rijden je sproeier 1/8 slag rijker te zetten, dan start deze ook makkelijker de volgende keer.

ff een vraag!

Is er met de Trophy 3.5 makkelijk offroad te rijden? Of gravel/hard zand achtige wegen? Met de Trophy 4.6 ging dat heel makkelijk maar die heb ik helaas niet meer.

Het is niet moeilijk om er offroad mee te rijden.
maar met straatbanden totaal niet xD
dan heb je totaal geen grip maarja das logisch.

Hey Trophy eigenaren !

Ik heb zelf de truggy versie van de Trophy, ik vind de bevestiging van de draagarmen (het plastic deeltje) nogal zwakjes (101146). Weet niet of jullie daar ook last van hebben met de buggy's ?
Zo ook de plastic bevestigingen van de stuurstangen ?! Helaas zijn deze naar mijn weten niet in aluminium te krijgen.

Die 101146 is ook bij mij een keer kapot gegaan. ik heb geen idee waarom maarja.
maar er zat gelukkig nog een spare bij.

en dat andere is niet kapot gegaan bij mij in ieder geval.

:bye:

Back