B
Beemerke
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo hij suuuper mooi geworden
mooi hoor ga zo door
Heel mooi werk Ruud vindt de bumper zeer goed passen op de truck. Snap alleen niet goed waarom de bumper zou moeten scharnieren zo laag hangt hij toch niet.
Groetjes Jan
Ziet er goed uit
De lamphouders waren precies lekker knapperig
Hoe heb je de gaten voor de verstralers gemaakt? Die zien er goed uit.
En zolang we maar bezig blijven héIk ga een rolluik maken met zo'n brede platen maar eerst de handvatjes... eerste bijna klaar... krak, god*******, maar een beetje werk vinden we niet erg.
Eerst even mn materiaal dat door de kamer gevlogen is terug samenrapen en opnieuw beginnen.
HEEEEEEL mooie gedaan Ruud !!!!!!
Ziet er echt heel gaaf uit, die wil je niet dichterbij in je binnenspiegel zien aankomen
Nog wat peilstokken aan de zijkant, 3 kentekenplaten er op en dan.. da karren maar !!
Hey Ruud,
Het bekleden van de folie kan op vlakke ( 1 kant ronde stukken ).
Kan dus niet zoals jij bedoeld in de hoeken van de bumper ( onderop ).
Die loopt bij 2 kanten geboden.
Ik wet niet hoe je dit wilt doen, misschien is het een idee om de onderkant van de bumper van een randj met verf te voorzien ???
Ik weet niet of dit mooi zal staan, maar is eventueel wel een idee..
Ik weet niet of je het folie kan oprekken door te verwarmen, anders ( mocht het verfen niet willen lukken / niet willen ).
Kan je het altijd nog wat Piet aangeeft met Belgom poetsen.
Dat werkt ook perfect,
Zou het poetsen met belgom eens proberen op een stukje.
Ik gebruik zelf BRASSO.
Zal woensdag eens naar Belgom gaan zoeken..
Hallo Ruud,
Lamphouders zijn niet om op te eten hoor !!!, of wist je dat nog niet, ze zijn namelijk nogal taai en liggen zwaar op de maag, hahahahaha !!!
Maar wat heb je een moordend bouwtempo zeg !!
Het wordt wel een hele zware Bullbar zie ik, tenminste als ik kijk naar de staanders !!
Opmerking :
Belgom is niet het zelfde als Brasso hoor !!
Brasso is om koper te poetsen !
Belgom is speciaal om aluminium te polijsten !!! (een hele andere samenstelling)