Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn aanhangers die achter een personenauto kunnen, met een kiepbak*edit* , ik zie dat die dingen 2000 watt zijn
Daar heb ik nog niet naar gezocht.Dat van die link zijn van die personenauto kiepdingen. en daar staat elke keer 2000 watt bij.
In dit geval zou ik toch maar eens kijken naar de dwarskrachten die die spindels mogen hebben.De as van de actuator of cilinder is dus het draaipunt van het hek.
De 4-kante buis gewoon als vaste buis in de grond zetten maar dan de 2 vaste punten van de scharnieren (die op de buis geschroefd zitten, vervangen voor 2 of 3 (om de kracht te verdelen) actuators of beter nog, hydraulische cilinders.
De kant van het scharnier dat op het hek zit kan je op maat laten maken op de maat as van de cilinder of actuator.
De as van de actuator of cilinder is dus het draaipunt van het hek.
Op deze manier ben je helemaal vrij in de maatvoering en heb je ook geen nylon glijlagers of platen nodig.
En als er 1 cilinder niet meer werkt doen de andere het nog wel en is de ene te vervangen.