Als ik ooit een golf 16 klepper G60 tegen kom ( wel een originele ) dan schaf ik me die ook nog aan.
Zeer zeldzaam,net zoals de country ook is.
En zoiezo in 1989 een auto met standaard 220 pk is al vrij zeldzaam.
Achja, ik ging al op mijn 15de naar VW meetings,met mijn 18de meteen een golfje aangeschaft( staat een heleboel pagina's terug), en deze naar mijn hand gewerkt zoals ik hem wilde hebben.( zoals die dus die hele boel pagina's terug staat)
Momenteel is de buitenkant af( al 5 jaar ),nu ben ik bezig met de binnenkant.
Daar heb ik het spul al allemaal voor klaar liggen,moet alleen nog even de zin zien te vinden en de tijd tussen alle andere hobby's in.
Nadeel is dat werken zoveel vrije tijd kost
.
MAAR, gelukkig is het de hobby auto en mag het wat tijd kosten.
Als VW fanaat mag het natuurlijk ook niet ontbreken om in een club te zitten
.
En die C van jou,doen wat jij ermee wilt doen en zoals jij vind dat het moet gebeuren.Hij mag tenslotte gezien worden !!
Een maat van me die rijdt ook een C, 20 klepper turbo.Ethanol injectie boven een bepaald aantal toeren.Is toen der tijd bij G-force geweest om te chippen en nog een aantal dingen te laten doen.
Is een kanon op wielen die auto.

En zoiezo in 1989 een auto met standaard 220 pk is al vrij zeldzaam.
Achja, ik ging al op mijn 15de naar VW meetings,met mijn 18de meteen een golfje aangeschaft( staat een heleboel pagina's terug), en deze naar mijn hand gewerkt zoals ik hem wilde hebben.( zoals die dus die hele boel pagina's terug staat)
Momenteel is de buitenkant af( al 5 jaar ),nu ben ik bezig met de binnenkant.
Daar heb ik het spul al allemaal voor klaar liggen,moet alleen nog even de zin zien te vinden en de tijd tussen alle andere hobby's in.
Nadeel is dat werken zoveel vrije tijd kost

MAAR, gelukkig is het de hobby auto en mag het wat tijd kosten.
Als VW fanaat mag het natuurlijk ook niet ontbreken om in een club te zitten

En die C van jou,doen wat jij ermee wilt doen en zoals jij vind dat het moet gebeuren.Hij mag tenslotte gezien worden !!
Een maat van me die rijdt ook een C, 20 klepper turbo.Ethanol injectie boven een bepaald aantal toeren.Is toen der tijd bij G-force geweest om te chippen en nog een aantal dingen te laten doen.
Is een kanon op wielen die auto.