Inschrijving DLGBBQ 2009 4 juli aanstaande!

Heren en hopelijk ook dames,

Hierbij het draadje voor de inschrijving van de DLGBBQ 2009. We kunnen op 4 juli (as zaterdag!) terecht!

Datum: nog niet bekend, maar vermoedelijk 1e, 2e of 3e zaterdag in juli, graag jullie voorkeur aangeven.
Tijd: In principe beginnen we rond een uur of 15:00, eerder ook welkom vanaf 13:00 is er organisatie aanwezig. Rond 15:00 begint het officiele gedeelte: de werpclinic en daarna een F3K taak (estaffette of Last down?)

Rond 17:00 gaan we flink thermiek kweken door de BBQ aan te steken.. (pas op voor PU lak en folie in hete lucht ;))

Kosten voor het alles: de BBQ is op basis van het principe: neem mee wat je lekker vindt! er is een BBQ en er zijn kolen, dus we kunnen bakken.

Graag aanmelden in dit draadje met de volgende gegevens:

- Naam, kanaal 35Mhz en eventueel tweede kanaal, voorkeur datum, voorkeur taak en of je mee-eet.

Met vriendelijke groeten,
Jeroen van Bemmel

p.s.

- aanhang is natuurlijk ook welkom om mee te eten en te zonnen.
- Het veld heeft een aantal tuinstoelen en een strak gemaaid grasveld.
- Er is beperkte acculaadmogelijkheid (voor DLG accu's)

Laatst bewerkt:
Wij doen mee!

Frits heeft voorkeur voor 4 juli, dan is hij vrij. Voor de overige zaterdagen weet hij niet zeker of hij vrij kan krijgen.

Voor mijzelf maakt het niet zo veel uit. Doe maar de zaterdag met het mooiste weer ;) Maar eigenlijk kan het mij niet snel genoeg dus zaterdag 4 vind ik prima.

Gegevens:
Frits vliegt 40 Mhz kanaal 58
Ik zit op 2,4GHz

En natuurlijk eten we mee :celebrate:

Ruud

Voor mij geldt ook dat 4 juli het best uitkomt. (11 juli zijn er familieactiviteiten. Maar jah, een klein relletje heb ik wel voor over ;) D'r is toch elke keer wel wat met een grote familie)

ik kan dus de 4e niet...maar goed, wellicht kan Dennis zich dan opwerpen om de organisatie op te pakken, want d'r moet nog wel het nodige gebeuren.

Ik kan Dennis helpen. Geen probleem.

Maar het zou jammer zijn als je het mist.

Een idee: we kunnen natuurlijk ook BEIDE zaterdagen afspreken om te vliegen. Zo kan iedereen een keer meedoen en hoeft niemand wat te missen.

Ik vindt de barbeque persoonlijk niet het belangrijkste. Ik ben ook weer graag thuis om te helpen onze kindjes in bad te doen en naar bed te brengen. (wat in je eentje best een klus is als ze niet meewerken en het is dan 25-30graden...........)

Mijn voorkeur heeft de 11de, werk staat de andere 2 weekenden niet toe, en zal dan zonder bbq komen vliegen.

Groeten

Justus
35Mhz, 77 en 260.

Dat is ook zo. Laten we maar rustig afwachten of er meer mensen komen. Dan kan de organisatie beslissen welke datum het wordt.

Mijn voorkeur gaat naar de 4de, maar een BBQ organiseren voor zaterdag zie ik niet zo zitten...
Ik wil wel als er animo voor is de BBQ regelen en dat iedereen zelf zijn vlees meeneemt.

Mijn voorkeur gaat naar de 4de, maar een BBQ organiseren voor zaterdag zie ik niet zo zitten...
Ik wil wel als er animo voor is de BBQ regelen en dat iedereen zelf zijn vlees meeneemt.

Joh anders stappen er een paar even in de auto en halen we gewoon pizza of een Mac. Gaan we gewoon lekker vliegen tot de thermiek kaboutertjes naar huis gaan :p Doen we na de vakantie een BBQ

Ruud

ps. Misschien is een al up last down taak wel praktischer, als je dat met de punten doet zoals afgelopen zondag, dan heb je ook geen timers nodig.

30-06-09.jpg

Vanavond alvast wat geoefend... 39, 38 en 40 meter!!!

Gesproken met de voorzitter van de club en hij vindt het allemaal prima :)..

4 juli dus! OVer de BBQ: er staat een bbq op het veld, dus een kwestie van kolen erin en gaan.. we kunnen de dutch threat doen, dus ieder zijn eigen spullen mee.. dan vervallen de kosten natuurlijk ook, op een euro of 2 voor de kolen na.

Ik kom in ieder geval. Het interfereert wel met een weekendje camping, maar dit is toch ook erg leuk. De Fantasy mag ook wel mee toch??
Ik heb nog een grote zak kolen staan, neem ik wel mee met wat aanmaakblokjes.

Frits en ik komen ook. Waarschijnlijk komt mijn vrouw ook even mee. In tegenstelling tot eerdere berichten blijven we niet eten, tenminste wij nemen niets mee. Ter plekke beslissen we wel of we iets halen, want het is zo gezellig of dat we aansluitend ergens gaan eten. Hangt ook een beetje van het weer af en alles meesjouwen is ook een heel gedoe.

Heeft iemand toevallig coördinaten van het veld? Is zo makkelijk op de tom

Zijn er sanitaire voorzieningen aanwezig? Belangrijk punt voor mijn vrouw!

Ruud

er is een sloot... dus nee, niet echt sanitaire voorzieningen. wel is er op 1 km afstand een groot tuincentrum met alle faciliteiten :)

het is trouwens hier!

Hebben jullie dan ook maar enige twijfel dat het niet gezellig zou zijn? Kom, kilo vlees in de auto!
Coordinaten: N52`01'03" E4`57'18"
Ik geloof niet dat er sanitaire voorzieningen zijn.

Back