Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel hoger dan in vlaardingen waren voor het gevoel de worpen? Kan ik met een beetje natte vinger werk vergelijken wat mijn micro haalt.
p.s. Achter de kattukse duinen kwam ik gisteren aanmerkelijk hoger dan vorige week in vlaardingen. ik ga toch mijn vrouw eens lief aan kijken voor zo'n hoogtemetertje haha
Ik heb een keer 42 meter gegooid!!!
Dat is hoop ik de oude stand?Hij staat nu haaks op de vleugel en parallel met de romp.
Theo, ik ga binnenkort mijn Tantalus met een werp-blade uitrusten (maar nu aan de goede kant :winkDat is hoop ik de oude stand?
Hèhè Leon, ga je eindelijk met rechts gooien?maar nu aan de goede kant :wink.
Nee joh. Met rechts bedien ik de knuppels. met links gooi ik.Hèhè Leon, ga je eindelijk met rechts gooien?![]()
Nou ik ben steeds mijn logger vergeten aan te zetten....
1 vlucht die erop staat was 155 meter, maar ben volgens mij wel hoger geweest.
Ik ben voorzichtig mijn werppen aan het los peuteren om hem vervolgens in een betere stand weer vast te lijmen.
Hij staat nu haaks op de vleugel en parallel met de romp.
Ik heb dat zaterdag met mijn mimi gedaan om een demo te geven aan Johan. Voeten in de laatste stand, lichaam helemaal opwinden, arm zo ver mogelijk naar achteren. Als ik dan krachtig gooide kwam ik bijna net zo hoog als met een complete aanloop. Je kan de eerste passen dus zien als een stukje voorbereiding waarin je jezelf juist positioneert voor de uiteindelijke zwaaibeweging. Als je dus de eerste passen heel langzaam maakt waarbij je goed let op het opwinden van lichaam en arm en bij de laatste pas (na het neerzetten van de linkervoet) pas snelheid gaat maken moet je dit goed kunnen trainen. En dan langzaam meer snelheid in het begin gedeelte gaan maken.Kan je met een full-size ook een deel van de worp oefenen? Zou het gaan om alleen het laatste deel van de worp te trainen. Dat zou dan 1 stap zijn (voetenwerk oefenen) en de arm naar voren knallen.