Inschrijving Nationaal Modelvliegkamp 2008 van start

ja hoor,

ook ik heb me zojuist ingeschreven voor het kamp. ik heb er ook zin in en ik hoop op mooi weer.
als het meezit, neem ik mee:

-calmato
-fourstar
-typhoon 3D
-zelfbouw 3ch trainertje (als die vliegt)
-turmoil
-zwevertje (licht aan Dortmund en/of Harsewinkel)

wanneer krijgen we een lijstje met de ingeschreven personen?? :)

grz
rodney

hoe zit het eigenlijk met 'bewaking' van de toestellen? worden deze in een gebouw gezet of moeten die mee je tent/caravan in?
ik was hier eigenlijk wel benieuwd na, want als alles je tent in moet, zal ik niet veel mee kunnen nemen.

Er staan op het terrein waar we kamperen diverse gebouwen waar we gebruik van kunnen maken. Hier kun je je vliegtuigen opslaan en je accu's laden. Deze gebouwen gaan 's nachts op slot. De gebouwen zijn behoorlijk groot, dus neem maar mee wat je wilt.

Je hoeft je zeker niet te beperken in het aantal toestellen, wat ik vorg jaar heb gemerkt is er genoeg ruimte, en het terrein is redelijk besloten (kamp spelderholt) dus er komen geen ongure figuren.

Lijst Inschrijvingen Kamp 2008

In dit forum kwam de vraag of er al een lijst met namen beschikbaar is van de inschrijvingen voor het kamp van dit jaar tot nu toe.

Ja, die lijst is er en wordt op aanvraag naar je toegezonden. Even een e-mailtje naar modelvliegkamp@home.nl is voldoende.
Wij willen, mede om privacy redenen, niet de hele lijst op het forum plaatsen want we weten niet of iedereen dat wel zo'n goed idee vind.

We hebben tot op heden 26 inschrijvers geteld en we weten dat er nog een aantal zullen volgen. Dus we raken zo langzaamaan aardig volgeboekt.

Mocht je nog willen inschrijven of weet je nog iemand die aan het kamp van dit jaar wil deelnemen: "zegt het voort" en stel niet te lang uit want vol=vol. ALLEEN DEZE MAAND NOG KAN ER WORDEN INGESCHREVEN MET VROEGBOEKKORTING! (zie ook onze website: Welkom op de kamp-site)

John Gardeneers, secr. Stichting NMVK

Laatst bewerkt:
wat moet je verder eigenlijks mee, ik heb hier op het forum gelezen dat er zagi`s e.d. werden gebouwd , dan moet je zelf een paar setups meenemen of zijn die daar tekoop?

we gaan vast wel naar een modelbouwwinkel als die er niet is,, maar probeer zelf ze veel mogelijk mee te nemen

wat moet je verder eigenlijks mee, ik heb hier op het forum gelezen dat er zagi`s e.d. werden gebouwd , dan moet je zelf een paar setups meenemen of zijn die daar tekoop?

Zoals gebruikelijk gaan we natuurlijk weer proberen om in ieder geval de meest elementaire modelbouwmaterialen op kamp in voorraad te hebben zodat we niet voor ieder wissewasje naar een modelbouwwinkel hoeven te rijden.

De ARMC beschikt over een professionele snijmachine, waar al heel wat Zagi's vanaf gekomen zijn. De machine zal tijdens de kampweek ongetwijfeld wel weer bemand en beschikbaar zijn om tegen een luttel bedrag een Zagi voor de liefhebbers te snijden.

En verder is het inderdaad raadzaam om zelf ook alvast het een en ander aan materiaal in te pakken en mee te brengen.
Bedenk dat een hele week intensief vliegen ook wel eens een slijtageslag kan betekenen, alhoewel we daar natuurlijk niet vanuit gaan.

John Gardeneers

Back