Inschrijving Nationaal Modelvliegkamp 2008 van start

ja he harm, ballonnetjes kapot vliegen = kapotte minimag, maar dankzij dat kwam je op de radio :rolling:

kriebel da's lang geleden!

hoelang weet ik niet maar wel dat er nog regelmatig lijnvliegers een rondje maakte en dat we allemaal met de chuckie aan de duur wedstrijd mee deden....

heel vroeg met een zwever aan de lijn vissen naar de thermiek en dan een kilometer achter die zwever aan wandelen om e'm weer op te pikken..

en tanks die door ons vlieggebied kwamen crossen en wij die dan snachts naar het kamp van die tanks gingen...

lange nachten in een tent en de volgende morgen weer fris aan het ontbijt en dan bouwen aan je volgende chuck en s'middags zweten op de hei om daar dan vliegen te leren, en te genieten van de mannen met zwevers die met de lier omhoog joegen en daarna net zo snel weer naar beneden kwamen om met 100 nog wat kilometer dan vlak boven je weer recht te trekken (....zucht.... de memories, echt gaaf toen en nu nog, als ik eraan terug denk..!)

was, en ik weet zeker, is nog steeds erg leuk ;)

Laatst bewerkt:
even een nieuw lijstje van mijn kant van wat ik allemaal mee ga nemen:

taxi,
rasant
zagi?
holiday
yak 54 shocky
1,30 zwever
OFA
Depron f16 jet
en een bipe van rbc kits,

ik zie nu dat het er wel veeeel zijn,
is er genoeg ruimte om alles kwijt te geraken?

juist niet bedoel je, iedereen neemt gewoon teveel mee en vliegt met de helft niet :p

Back