Inschrijving Nationaal Modelvliegkamp 2008 van start

ik heb er ook weer zin in,
ik zal ff lijske maken

Husky, 2.2m
Xtra 2m
Extra 2.6m (als hij af is en doorgaat)
spirit dan met 4t
CHUCK!!!!!!!!!!!
hots(als die nog leeft)
zagi
shock
en meer past niet ben ik bang:$

17547ded61176a6d.jpg

Heel lelijk, als het maar hard gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
dus het is alleen maar vliegen en een beetje van de zon genieten en s'avonds wat lamballen?

zijn er veel jongens (en mischien ook wel een paar meiden) die vliegen willen leren op zo'n kamp?

iedereen heeft zijn brevet al bijna.
maar je leerd heel veel je kunt in het zwembad hangen, bouwen tot 5 uur snachts ongeveer;)
verder heel veel praten vliegen en gezellig bij elkaar ziten

wat word er tegenwoordig eigenlijk allemaal gedaan op het kamp?

naast het altijd ruige zuipen:confused:;)

Hallo Richard

Dat ruige zuipen valt wel mee hoor. Uit ervaring weet ik dat er meer over zuipen GESPROKEN wordt dan dat er daadwerkelijk gezopen wordt. En iedereen die op kamp komt weet het: "drank maakt meer kapot dan je lief is" dus is overdag vliegen met een "slok op" is echt niet toegestaan. En 's avonds een biertje of wijntje moet kunnen maar wel met mate.

En dan wat je vraag betreft wat er allemaal wordt gedaan op kamp. Nog steeds wordt er een overvol weekprogramma aangeboden, met voor ieder wat wils. Daar zit voor iedere categorie wel een wedstrijd-element in. Verder is er veel ruimte voor vrij vliegen, het uitwisselen van ervaringen etc. want dat vindt men toch nog wel het leukste en voorts geven we meestal een Mini-vliegshow voor iedereen uit de buurt die maar wil komen kijken. Een hele ervaring om - zoals verleden jaar voor een tussen de 500en1000-koppig publiek - een demo te vliegen. De laatste 2 jaren is ook het z.g. "berenvliegen" een succeskraker. Verleden jaar stonden de kleintjes letterlijk in de rij om hun knuffel toe te vertrouwen aan de vliegkunsten van een van de kampdeelnemers.
Kortom, men hoeft zich niet te vervelen...........de week vliegt letterlijk voorbij, men komt heeeeeeeeeeel veel tijd te kort

John Gardeneers

Ik heb tehooren gekregen dat er geen depron meer is. geen cnc frees e.d.
Dus neem dat wel mee!!!!

Back