Inschrijving Nationaal Modelvliegkamp 2008 van start

Nou, ik kan dus mee, want de reis naar thailand is 3 a 4 dagen later(vertrek). Dus nu ff snel iin een vakantie mn extra 330S afmaken, kan ik die ook meenemen :D

ehhm , zijn er nog plaatsen vrij??

ik hb namelijk mijn mail adres gewijzigd en die nog niet doorgegeven :(

ik zou wel graag willen komen, teminste, het ziet er leuk uit :)

Groeten Ron

Ik weet het nog steeds niet of ik kan, ik ben geheel juli naar Los Angeles en ik kom terug de 2de, ok er is dan nog wat tijd tussen, maar je wil ook nog eens naar de club gaan, gewoon thuis etc na een maand de states afgereisd te zijn he ;)

ik laat wel iets weten..

vorig jaar was het allesinds superbe!

Zo, gister ontslag genomen zodat ik toch mee kan op modelvliegkamp, ze deden een beetje moeilijk, of ik kon niet met mijn ouders mee of ik kon niet op modelvliegkamp, ze vonden 4 weken vakantie te veel :???:

zo komt mijn vader thuis, dus dan ga ik me ook ff inschrijven (als het aan mij ligt)

ik kom dan met mijn vader, die heeft nog geen brevet, maar tegen die tijd zeker wel.
Maar goh, allemaal bekende mensen :lol:

bn benieuwd!! 1e keer :P

ziet er iig leuk uit !!

grt Ron

jezus al die nieuwe jongeren die dit jaar meegaan, vorig jaar was het enkel jesse, tim, jesse zen broertje, rodney en ik en dan nog 2 ander wiens naam ik vergeten ben, maar nu :o

:edit: EN HARM!

Laatst bewerkt door een moderator:
Meschien ook wel leuk voor de gene die komen dat ze ff posten wat ze menemen?

ik kom denk ik met de

- yak 55 ( shockie)
- Electro 2M Funtana
- 3W Extra Fun ll 2.3M ( als ie klaar is)

Dus wie durft

waar komen julie mee?

Grt.

sjit, dan vergeet ik nog die halve nederland waarvan iedereen dacht dat het een belg was, eeeeuh harm genaamd? :p :rolling:

Ligt nog niet vast natuurlijk ( er komt nog een dortmund!:P) maar tot nu toe denk ik:

Puma 7.5 cc
Extra 330s 1.2M electric
Zagi brushles
Mini titan
Boomer zwever
Shockflyer
En hopelijk nog een Speed modelletje.

Back