Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De volgende stap wordt het maken van de grill, aangezien ik nergens geperforeerde plaat kon krijgen wat in de buurt komt van het roostermotief in de grill heb ik besloten om dit zelf te boren uit vlakke plaat van
0,75 millimeter.
Opspanning gemaakt onder de boormachine en begonnen met het boren van de gaatjes.
De gaatjes hebben een diameter van 1,5 millimeter, in totaal zal ik ongeveer tussen de 5 a 6 duizend gaatjes moeten boren
Ik ben nog wel even bezig voor dat de gehele plaat voorzien is van gaatjes
@ Charlotte en Rutger bedankt voor de complimenten.
De scherpe lijn in het midden van de motorkap heb ik erin gewalst, ik heb twee profielrollen gedraaid voor in het engelswiel de kleine met opstaande V-vormige rand onder en de rol met de V-groef boven.
De zijkanten aan het bovendeel van de motorkap gelast.
De zijkanten aan de onderkant verstevigd met een platte strip van 3 mm dik.
Ik ben nu bezig met het deel boven de grill waar de lampen in komen, hiervoor heb ik twee platen gemaakt waartussen de lampen worden gemonteerd.
Tussen de twee metalen platen komt een gepolijste RVS plaat, ik heb deze in de vorm gebogen van de onderplaat.
De 5 millimeter led's komen in reflectoren van rond 18 millimeter, deze heb ik aan twee kanten afgevlakt, de twee aan de binnenkant zijn ook wat kleiner in diameter gedraaid.
Delen in elkaar gezet en aan de binnenkant vast geschroefd.
Reflectoren even voor de eerste controle tussen de RVS plaat geschoven, de uitsparingen voor de reflectoren worden later afgedicht met plexiglas.