Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha - dankjewel. Maak er een mooi model van, zodat je zelf ook trots kan zijnZojuist de Duyfken binnen gekregen. Hans, wat is dit ontzettend mooi verpakt! Ik heb er heel veel zin in. Nu hopen iets te bouwen waar u als fabrikant trots op kan zijn!
In latere versies is dit komen te vervallen, omdat je dat allemaal wegbreekt. Hier wordt dan later een nieuwe "dwarswand" met staanders en balk uit het 3 mm multiplex geplaatst. Zie ook #9 en #10 in de bescrijving.Wat mij trouwens opviel is dat spant 5 bij mij geen balk heeft aan de bovenkant. Hoort dat? Ik heb namelijk even gespiekt bij andere verslagen en daar heeft hij de balk wel.
Aha! Mysterie opgelost!In latere versies is dit komen te vervallen, omdat je dat allemaal wegbreekt. Hier wordt dan later een nieuwe "dwarswand" met staanders en balk uit het 3 mm multiplex geplaatst. Zie ook #9 en #10 in de bescrijving.
Succes Joost!
Iedereen heeft zo zijn eigen manieren van het dek bewerken.Zojuist het dek afgemaakt en opgeschuurd. Het is mijn eerste schip en weet niet of dit netjes is. Heeft er iemand tips of eventuele tops?
Ik wil binnenkort met wat beits experimenteren om te kijken of ik zo wat diversiteit in de planken kan krijgen. Bedankt voor de tip!Je zou even met een licht vochtige doek over de planken kunnen gaan.
Zo zie je beter of er geen lijmvlekken straks zichtbaar worden. Maar het ziet er goed uit hoor.
Je hebt een duidelijke plankenpatroon en daar is niets mis mee. Je zou hier bij een volgend dek wat meer het "wildverband" kunnen toepassen wat misschien realistischer oogt.