koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Heren deze al gezien?

GQ RC Product

Hoe zit dat eigenlijk met de beschikbaarheid van dit merk ?

-> sedert het stoppen van prbproducts in Nederland, vind ik in Europa geen enkele shop die dit merk verkoopt, enkel over de grote plas bij teamarketingamerica.

Ik stuurde een mailtje naar GQ met de vraag hoe dit nu zat, en kreeg een maand later pas antwoord in slecht engels, met de vraag of ik verkoper wou worden -> niet dus, want de markt voor foam is in de benelux veel te klein :-(

Ooit enkele setjes black(F) en magenta(R) voor 1/12de gebruikt (op oranje 35mm velgen nog), en super tevreden mee geweest, kwaliteit van een (hier bij ons toch) toch vrij onbekend merk.

Heren deze al gezien?

10onroadproten.JPG

GQ RC Product

Ik had ze ook al een tijdje op het oog, alleen bij RC4Less.

Front
Front%20Foams%20for%20Web%20Site.jpg

Rear
Rear%20Foams%20for%20Web%20Site.jpg

Voor respectievelijk $14 en $15 kan je geen buil vallen. Maar die verzendkosten vanuit de USA en dan nog de douane.... Mhhhh. Weet het nog niet zo.

Ik moet wel zeggen dat ze natuurlijk wel fantaaaastich staan bij mijn oranje body:D.

Mss dat iemand dealer wilt worden.....

Mmmmm, Kees en ik weten mss wel iemand:rolleyes:.

Halewijn

Zo, vanavond eindelijk weer wat normale meters gemaakt. ;) Eerst de servosaver andersom gezet, stond nog omhoog omdat door die dikke tractor banden de stangen klem liepen op de blokken. :oops: Ook alle toe-out weggewerkt. Nieuwe bandjes erop en gaan met die banaan. Uiteindelijk gelukt om weer terug op lage 13 seconden per rondje uit te komen. :D

Ooit.... :mrgreen:

Een 10.380 vanavond............................. Bart Wubben reed met mijn auto een 10.250 sec. gvd %$#@%^%$#@

groetjes aan Kees en Halewijn

PS ik heb goede banden nodig......

Laatst bewerkt:
Een 10.380 vanavond............................. Bart Wubben reed met mijn auto een 10.250 sec. gvd %$#@%^%$#@

groetjes aan Kees en Halewijn

PS ik heb goede banden nodig......

Er is altijd een betere Stephan;-)

Ik ben er vrijdag weer:-)

Omdat de Lilacs hier in Nederland waarschijnlijk niet meer te koop zijn en ook in het buitenland moeilijker vinden zijn (ze zijn er nog wel hoor), heb ik gekeken naar een alternatief dichter bij huis.

Het worden de XCEED 1:10 WGT Rear black Glued on Rim :: 1/10 Onroad - Pro ten F1 Touring car :: Tyres-Wheels-Accessory :: The Border Online RC Shop 35 sh.

Xceed heeft een wat hardere compound (sh) dan andere merken heb ik gelezen. Dus Xceed 35 sh is mss een Jaco 36/37 sh (??) en komt al wat dichter in de buurt van de lilacs. Als je Lilacs (38sh) een aantal keren smeert worden ze ook zachter en zullen ze wel richting de 37/36 gaan...

Dussss heb ik 5 setjes Xceed gekocht zodat ik ze maar 1 keer hoef te gebruiken op een avond, waardoor ze gelijk staan aan een setje Lilacs...;). Afhankelijk hoeveel je rijdt natuurlijk.

En als ze nog niet af zijn aan het einde van het indoor seizoen kan ik ze altijd nog buiten gebruiken:D.

Halewijn

Die GP banden haal je rechtstreeks bij GP. Mailtje sturen wat je wilt hebben en als je de factuur betaalt komt er een mooi pakketje met de banden richting jouw kant op.

Er zijn vandaag de dag geen slechte foambanden meer dus kies waar je het prettigst bij voelt. Ik zou het wel bij één merk houden en daar je voor en achterbanden uit kiezen en verder met je setup fijntunen. Allemaal verschillende merken kopen om uit te proberen werkt niet echt. Het maakt het alleen maar onoverzichtelijk. :cool:

Ook de buiten banden? Ik zie namelijk alleen de Carpet banden.

Halewijn

Voor de buiten banden wil ik eerst even zien hoeveel rijders er daadwerkelijk buiten gaan rijden. Voor binnen werden er toch ook een tiental rijders verwacht en dat viel mij behoorlijk tegen.

Wanneer er een gezonde groep pro ten rijders zijn voor buiten dan ben ik bereid om de buiten banden op voorraad te gaan nemen.

Als je dat wil gaan doen dan zou ik eerder de Shepherd banden op voorraad nemen voor een goede prijs. De Xceeds zijn goed maar hebben een veel mindere keuze aan shores.

Ik begrijp je twijfels t.o.v. het aantal binnenrijders maar dat staat compleet los van het buitenseizoen... Maar dat zul je zelf wel zien... :D

Kan ook ja... Die hebben ook een hoop shores om uit te kiezen en als deze voor een knappe prijs goed en voldoende te krijgen zijn...

Die nieuwe donkerkleurige velgen zien er in ieder geval beter uit als dat foeilelijke oranje... :D

Back