koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

er zijn volgens mij maar 10 startplaatsen op de grid maar voor beide opties is iets voor te zeggen. Het wordt dan wel heel erg druk op de baan met die brede auto's lol.

Dat zal 2 rondes zijn hier na is het veld toch uit elkaar getrokken, en het is toch gaaf met 12 13 autos op de baan. We kunnen het iig proberen, en het is beter dan een finale met 2-3 auto's.

• Veteq - Roy
  • Westy1969 - Kees
  • Tazman - Roy
  • Joost K.
  • Alex F. - Alexander
  • Jan S.
  • benV - Ben
  • StephanBeelen - Stephan
  • Haloween - Halewijn
  • NDZ - Niels
  • M7H - Martin
  • Sleurhutje - jeroen
  • Savage35 - oops naam vergeten
  • Bart vd W (niet zeker?)
  • Spaceman - Tim

DAYUM!!!!

Hier wordt ik dus echt BLIJ van!!! :D

Aangepaste lijst.

• Veteq - Roy
  • Westy1969 - Kees
  • Tazman - Roy
  • Joost K.
  • Alex F. - Alexander
  • Jan S.
  • benV - Ben
  • StephanBeelen - Stephan
  • Haloween - Halewijn
  • NDZ - Niels
  • M7H - Martin
  • Sleurhutje - Jeroen
  • Savage35 - Martijn
  • Spaceman - Tim
  • Bart vd W (?)
  • WVR - Winfried (?)

*Mocht bovenstaand overzicht niet goed zijn graag aangeven :D

Dat zal 2 rondes zijn hier na is het veld toch uit elkaar getrokken, en het is toch gaaf met 12 13 autos op de baan. We kunnen het iig proberen, en het is beter dan een finale met 2-3 auto's.

Je hebt gelijk, lijkt me persoonlijk ook niets mis mee en we kunnen het inderdaad gewoon proberen. Mischien valt het reuze mee en is het een leuke uitdaging .:cool:

wvr = Winfried , correct....

wil best meespelen ;-)
maar dan zou het prettig zijn als ik voor de buiten baan tzt wat tips krijg voor de afstelling van mijn auto. Banden, roll-out etc....

Eerst maar eens zien of we die R5 binnen fatsoenlijk over de baan gaan krijgen!

wvr = Winfried , correct....

wil best meespelen ;-)
maar dan zou het prettig zijn als ik voor de buiten baan tzt wat tips krijg voor de afstelling van mijn auto. Banden, roll-out etc....

Eerst maar eens zien of we die R5 binnen fatsoenlijk over de baan gaan krijgen!

Ik denk dat dat wel goed komt, ben niet anders gewend.

Waar rij je binnen? Ik heb je volgens mij nog niet op mach zien rijden nl.

Mathijs1979 zei:
Ik heb ook weer in de planning om 1 a 2 Zaterdagavond races mee te pakken. Ik zal dan ook proberen Richard mee te krijgen.

Gezellig Mathijs zou leuk zijn.

Ik ben er meestal woensdag avond. rij met een zwarte corally CCT en een langzame 1:12 en wat offroad spul. ;-)

Ben bezig met een grote schoonmaak. Iemand interesse in ca. 8 Nihm accupakketten van 7.2v 3300mah tot 4200mAh? Ik heb ze al lang in de kast liggen en doe er niets mee. Wellicht is er iemand blij mee. Ze zijn gratis :cool:

Beste,

Ik ben nieuw met deze klasse.
Heb een Team Academy sp3-x gekocht via marktplaats voor een klein prijsje :)
Maar de speling tussen mijn pinion en spur wordt tijdens het rijden langzaam steeds groter..
Na een paar minuten rijden slipt de pinion zelfs over de spur heen..
Dit terwijl ik mijn motor echt goed vast zet..
Iemand bekend met dit probleem? Iemand tips?

MVG Marco

PS Alex je hebt een pb ;)

Marco, misschien een hele stomme vraag: heb je ringetjes gebruikt bij je motor-schroeven? Met de schroeven "koud" tegen de motorsteun kunnen deze lostrillen en gaat je motor aan het schuiven.

Het is een oud model, en volledig van plastic..
Er zit geen speling op de lagers..
Dacht dat ringetjes niet nodig zouden zijn omdat oom de motor steun van plastic is, maar toch maar eens proberen dan.
Bedankt voor het meedenken mensen :)

@Mathijs: Dat zou weer super zijn man! En Richard ook natuurlijk... :D

@Winfried: Tuurlijk krijg jij je auto ook goed de baan rond, je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn waarbij de auto gewoon goed rond gaat komen...

Hallo Marco,

Ik heb zo een zelfde type auto alleen met wat hop up parts er op.
Indien je met deze auto door wil rijden ben ik bang dat je toch wat onderdelen moet gaan vervangen/upgraden.
Indien je informatie nodig hebt ivm onderdelen kan ik je daar eventueel aan helpen.

mvg Roy
full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Toevallig heb ik twee carbon nerfbars liggen van een 10L. Zitten alleen in beide bars wel twee extra gaatjes geboord. Zaten er al in dat ik ze kreeg. Neem ze wel mee vanavond.

Back