koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Filmpjes van gisterenavond, na de crc helemaal uitgeklaard gehaald te hebben reed hij weer een stuk beter


Nu wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even een nieuwtje op het WGT vlak... On-Point komt met een WGT conversie kit op basis van de AE R5 auto's. De 1/12 versie doet het al erg goed dus ik schat dat de WGT kit ook hoge ogen zal gooien.

OnPointWGT-1.jpg


OnPointWGT-2.jpg


OnPointWGT-3.jpg


Alleen nog even afwachten of hier zonder veel problemen een 2S shorty lipo in past...

bron: RedRC

Me like!!! :mrgreen:
 
Shorty zal wel passen alleen topdeck omhoog shimmen indien nodig.

Alleen jammer dat je een donor chassis moet hebben om het af te maken. Wordt het alles bij elkaar behoorlijk hoog bedrag.
 
Gelukkig heb ik genoeg Asso onderdelen liggen:cool:
Is er al een prijs bekent van dit chassis?

mvg Roy
 
Laatst bewerkt:
Hij staat nog niet op de site van On-Point en daarnaast staan er op de site geen prijzen dus... Het is even wachten tot Markus Mobers hem in huis heeft. Dan weten we prijzen. Ik heb ook genoeg spul liggen om hier een auto van te maken dus...
 
Well i decided to give the 10SL a good run out tonight at our small indoor track at groningen

After some small changes the car went well , driver needs some more practice but went well , The P4 rear end works well too

Video is here on youtube , hope it works ok , i am on my iphone at the moment

ET7p1UmcBL0[/media] run 10SL - YouTube
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, ik ben eindelijk met m'n Pro-ten aan de slag.
Dus ben ik een klein probleempje tegen gekomen (zie foto hieronder)


Uploaded with ImageShack.us

Hoe krijg ik de tape, om m'n lipo's vast te zetten, door m'n sleufgaten/bodemplaat?
Iemand een idee?
 
Ben,

Eén optie is een andere chassisplaat maken en daar de gaten weg laten. Een andere optie is toch gewone saddle-packs aan te schaffen (turnigy nano-tech schijnen goed en goedkoop te zijn).

Of je kan kijken of dat lengte stukje carbon ertussenuit te halen is en of je dan de tape ertussendoor kan krijgen.

Persoonlijk zou ik, als je met deze accu's wil blijven rijden, een andere plaat maken maar dat schroeft de kosten wel meteen weer omhoog. Aan de andere kant, nieuwe accu's ook. Vraag anders Kees eens hoeveel en waar hij de accu's gekocht heeft. Die gaat er erg goed mee rond dus...
 
Lijkt me een slecht idee om in dit chassis ,
op een ongelukkig punt,
die sleuf te zagen.

Als die Turnigy accus wel passen,
is dat veruit de beste oplossing.

NC5600.1S2P.6-2.jpg


Spec.
Capacity: 5600mAh
Voltage: 1S2P / 1S Cell / 3.7V
Discharge: 65C Constant / 130C Burst
Weight: 152g (including wire & case)
Dimensions: 93.2x47x18.5mm
Balance Plug: NIL
Discharge Plug: 4mm Bullet-connector to your own custom plug

Bjorn en ik gebruiken de 2S versie van deze accus en die zijn bijzonder goed,
worden niet warm , gaan niet bol staan.
Het verbaasde mij dat de accu al op 8,3 Volt stond op de lader
en dat er toen nog 1000 Mah in ging.
Dat werkt dan anderom ook zo,
dat de spanning hoog blijft als er al een flinke ontlading is.

Succes ben!
 
moet denk ik deze zijn:

NC5100.2S2P.6.jpg



Spec.
Capacity: 5100mAh
Voltage: 2S2P / 2S Cell / 7.4V
Discharge: 65C Constant / 135C Burst
Weight: 130g EA (290g Total Inc Wires)
Dimensions: 69x47x25mm EA
Balance Plug: JST
Discharge Plug: 4mm Bullet-connector to your own custom plug
 
Back
Top