koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Heeft iemand toevallig nog een 200mm kap liggen?

Ik heb een 200mm McLaren f1 kap liggen die ik niet gebruik. Zit verder geen raamfolie of stickers bij maar wel een toerwagen ijscoop spoiler voor de nodige downforce.

Je mag de kap van mij hebben. Aangezien je m'n RC10LS chassis hebt dichtgezet staan we weer gelijk zo.:cool:
 
Hey Ben mooi! Snelheid heb je... nu een vloeiende rijstijl en 7 minuten lang constante rondetijden rijden. Maar dat komt wel goed met je 10x.:D
 
Winfried,

Ik heb evt. naast de McLaren body van Alexander ook nog wel twee Dodge Viper bodies liggen. Die mag je ook zo hebben van me. Heb je iig wat bodies voor de 10R5. Laat maar weten...
 
Kijk eens voor een setje van Asso 10R5.
Deze heeft een zeskant aan de as zitten en dan draai je hem niet zo snel rond als BV Corally(oude modellen).

mvg Roy
 
Of gewoon vastlijmen met secondelijm.

Asje een beetje eruit duwen ca. 0,5cm, beetje secondelijm erop en meteen geheel in één keer terugduwen en klaar. (bijvoorbeeld asje met de c-clip tegen een tafel aanduwen zodat je het in één keer weer terug in de stuurblok kan duwen.)

Daarna heb je er geen last meer van. Heb het zelf ook een keer gedaan met een Associated as die op soortgelijke manier vast zit in de stuurblok.
 
Als iemand nog een regelaar nodig heeft, hier een HW 120 v2.1 te koop.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd met de 1ste plaats.

Het is handig als je eerst bepaald wat je wilt veranderen aan het rijgedrag. Gewicht bijplakken doe je alleen om op gewicht te komen en gewichtsbalans links en rechts gelijk te krijgen. (of gewichtsbalans voor en achter te veranderen).
 
Zelfbouw deel 3

Pro10 is gereed voor het circuit. Balans links rechts is mooi gelijk. In theorie moet ie als de brandweer gaan. Nu de praktijk nog . . . ;-)

1005608.jpg

By nielsdezwijger at 2012-03-26

1005609.jpg

By nielsdezwijger at 2012-03-26

1005610y.jpg

By nielsdezwijger at 2012-03-26

1005611a.jpg

By nielsdezwijger at 2012-03-26

1005612t.jpg

By nielsdezwijger at 2012-03-26

1005614n.jpg

By nielsdezwijger at 2012-03-26

1005615.jpg

By nielsdezwijger at 2012-03-26
 
Back
Top