koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Wat betreft de tirecaps van Tamiya (die uit productie zijn?): Er zijn twee types, normaal en zacht. Is zacht het best voor alle wielen, of kan ik zacht achter gebruiken en de normale voor?

De zachte zijn nergens meer te krijgen, alleen de normale zijn nog her en der te krijgen. Dus dan de normale rondom ja. Voor een regenauto is een setup ook veel minder belangrijk dan bij een droog weer auto.

gevonden bij het opruimen iets uit de oude doos

Bij het opruimen en uitzoeken van de hobby spullen kwam ik dit nog tegen.

Een voordeel van het mooie weer

Heeft imand een idee van het merk en het type ???

breedte 242 mm
2qd68n6.jpg

2vj2ag6.jpg

b5rv50.jpg

os8k87.jpg

118f8sj.jpg

Eigenlijk is dit wel een link auto.
Kijk maar naar de linkjes die aan de motorsteun zitten.
De shock zit aan de ondermotorpodplaat(mooi scrabble woord) vast en staat recht omhoog achter dat kruisvormige plaatje.

mvg Roy

Het is geen traditionele link auto met centrale kogel en 2 zijlinks die alleen de pod recht houden. Ik denk dat Halewijn dat bedoelde.

De auto heeft een panhard bar die de pod recht houd. De 4 links zorgen dan dat de pod op zijn plaats blijft bij op en neer en zijdelingse beweging. De constructie zorgt er helaas voor dat de 4 links elkaar gaan tegenwerken. Voor die tijd zeer vooruitstrevend maar wat ik zo lees ook veel werk om de afstellingen van de links te behouden.

Stranahan heeft een paar jaar geleden een nieuwe panhardbar setup gemaakt http://www.rctech.net/forum/attachm...tipsandtricks-10-js-pro-10-left-rear-view.jpg

Ik vond het persoonlijk een beetje houtjetouwtje hoe hij het heeft opgebouwd maar vind het idee wel interessant.

ps:
Dus ipv dat de pod alleen naar voren of achteren kantelt gaat deze in het geheel omhoog of omlaag.

Ben je van plan ém rijdend te maken? Zo te zien zit bijna alles erop en eraan. Ik zou hem graag een keer in het echt willen zien. Rij je ook electro NK's ?

Bij het opruimen en uitzoeken van de hobby spullen kwam ik dit nog tegen.

Een voordeel van het mooie weer

Heeft imand een idee van het merk en het type ???

breedte 242 mm
2qd68n6.jpg

als ik de tijd kan vinden wordt hij weer rijdend

Dacht dat het langer duurde voor iemand wist wat voor type merk het was.
Zeer snel.

Hierbij de foto van de onderzijde.

Als ik de tijd kan vinden wordt hij weer rijdend.
Allleen de steuntjes voor de servo en 1 damper ontbreekt.
( zouden waarschijnlijk ook nog wel ergens liggen)
Maar zoals op de foto's te zien is zit er nog al wat werk aan.
Rij m03 cup bij erce en 1:10 brandstof bij amca
en dan nog 1:10 4wd vrij 13.5 en 17.5

qxlx6u.jpg

2edm7bl.jpg

b5rv50.jpg

2edm7bl.jpg

2mme0k5.jpg

De auto heeft een panhard bar die de pod recht houd. De 4 links zorgen dan dat de pod op zijn plaats blijft bij op en neer en zijdelingse beweging. De constructie zorgt er helaas voor dat de 4 links elkaar gaan tegenwerken. Voor die tijd zeer vooruitstrevend maar wat ik zo lees ook veel werk om de afstellingen van de links te behouden.

Stranahan heeft een paar jaar geleden een nieuwe panhardbar setup gemaakt http://www.rctech.net/forum/attachm...tipsandtricks-10-js-pro-10-left-rear-view.jpg

Over panhard bars gesproken:

[155488] schumacher-bezig-met-een-mardave

Laatst bewerkt door een moderator:
nomac regelement:
8.1.4
c) Lipo accuʼs moeten alleen voldoen aan de door EFRA opgestelde specificaties. De lipo accu hoeft niet op de EFRA lijst voor te komen.

Dus, in principe alle hardcased lipo's zijn toegestaan als ze maar dezelfde maatvoering hebben als degene die op de efralijst staan.;)

Back