koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Zo goed weet ik het nou ook niet meer..maar wat is de standaard diameter van de banden van xceed uit de doos, en waar slijpen jullie ze naar en bij welke diameter is er niet meer mee te rijden?

Ik draai ze af op 61mm voor en achter. Sommige draaien ze af op 60 achter en 59 of minder voor. Ik wil zo groot mogelijk dus 61mm kan ik nog net kwijt onder de kap en kan ik wat extra trainen.

Ik rij ze tot ca. 51-52mm op. Daarna zijn ze zo goed als op, ook kwa structuur. (Velgen zijn 50mm diameter)

De 64dp kun je wegleggen. Gebruik 48dp spurs en pinions voor buiten.

Laatst bewerkt:
Je was er dus vroeg bij ivm de verbredingset;).
Weet jij of er al onderdelen los van te krijgen zijn?
Ik ben namelijk op zoek naar de brede koolstof plaat waar de voorwiel ophanging op zit:cool:.
Als ik tijd heb kom ik zeker een keer naar de MACH op woensdag.
Eerst zorgen dat ik voldoende rubber rondom heb om te trainen.
Kom nu niet ver daar ik alleen voldoende achter banden heb en nog niets voor de voorzijde.

mvg Roy

Ja, al sinds Nov. vorig jaar. :cool:

Duidelijk dan dit kan ik het niet uitleggen.

[post3542]

Vanaf nu ben ik i.i.g. elke Woensdagavond op de MACH, dan kan ik het er wel voor je inzetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je was er dus vroeg bij ivm de verbredingset;)

Ehh, ja, heel vroeg, ik had hem al voordat ie in de winkel verkrijgbaar was, leg ik je nog wel een keer uit. ;)

Weet jij of er al onderdelen los van te krijgen zijn?
Ik ben namelijk op zoek naar de brede koolstof plaat waar de voorwiel ophanging op zit:cool:.

Voorlopig alleen als gehele ombouwset, maar ik zal het in de groep gooien.

Als ik tijd heb kom ik zeker een keer naar de MACH op woensdag.
Eerst zorgen dat ik voldoende rubber rondom heb om te trainen.
Kom nu niet ver daar ik alleen voldoende achter banden heb en nog niets voor de voorzijde.
Al heb je geen voorbanden, kun je altijd nog lagskomen om je regelaar goed in te regelen, dan ben je daar vanaf.

Als je het tegen mij had Halewijn, ik had bij Michel nog een aantal Xceed Hard front tires in bestelling staan.
Hopelijk komen de banden deze week mijn kant op.
@M7H.... Graag:)
Ffies langskomen is er voor mij helaas niet bij.
Ben gemiddeld toch pas om een uur of 6 thuis.
Moet daarna nog omkleden en eten en dan pas naar de MACH, wat ook een uurtje rijden is:(

mvg Roy

Ffies langskomen is er voor mij helaas niet bij.
Ben gemiddeld toch pas om een uur of 6 thuis.
Moet daarna nog omkleden en eten en dan pas naar de MACH, wat ook een uurtje rijden is:(

mvg Roy

Ik ga uit mijn werk altijd gelijk door, en eten doe ik dan op de MACH....

Hmmmmmmm.......Ik denk niet dat jullie het echt aangenaam vinden als ik met mijn werk kleding daar de avond door breng, ruikend naar hydrauliek en of gearbox olie of andere niet nader te bepalen substanties:cool:;)

mvg Roy

Ik ga uit mijn werk altijd gelijk door, en eten doe ik dan op de MACH....

Nog een nieuwtje. Op volgend NK op Heemstede is er mischien een RC Devil te te bewonderen in de stock 10.5t. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.

(even de druk verhogen:p)

Het was gisteravond weer leuk met de Protenners Ben, Jan en Kees.

De nwe software en setup van Martin in mijn regelaar doet het perfect. Er zat teminste een goede snelheid en accelaratie in en de motor werd niet echt belachelijk warm:D.

We hebben samen lekker gereden en gebatteld. De snelheid is ongeveer gelijk aan elkaar en de tijden ook. Erg gaaf om te zien!

Jan een 16.9sec, Ben een 16.9 sec, Kees een 17.0 sec en moi een 17.1 sec. Een leuke b-group zou ik bijna willen zeggen;). Nog wel iig....

Halewijn

Ook weer een kleine update

546b6c20-179b-09bc.jpg

Nu genoeg gepimped, nu die 16ers in duiken, een hoop trainen dus.

Codewoord; the kitchen is clean.

;-)

Wat komt er voor drugs uit dat schuurtje van Roy?

Ik ga zeer binnenkort eens testen met mijn F103 op foam

full

gaat met een (zwaar vertande) silvercan al erg hard op ons fietspad.

Heb een mooi alu Tamiya diff er in gezet.
Daar zat gek genoeg wel veel speling in de alu zeskant(blauw)
en de diff als (alu zilver).
Ik heb daarvoor dus maar de origine zwarte kunststof versie genomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back